Czytelnicze podsumowanie czerwca 📚

Witajcie!
Kolejny miesiąc za nami, czas pędzi i nawet na chwilę nam nie odpuszcza :) Dużo planów zrealizowaliście w czerwcu? Ile tytułów udało się wam przeczytać? Zapraszam na moje czytelnicze podsumowanie czerwca - pierwszy tego typu post na blogu :)

Oto lista książek, które udało mi się w tym miesiącu przeczytać:
1. Przyrodni brat (recenzja <--)
2. Początek wszystkiego (recenzja <--)
3. Coś o Tobie i coś o mnie (recenzja <--)
4. Potomkowie (recenzja <--)
5. Uwikłani. Chandler (recenzja <--)
6. Twoim śladem (recenzja <--)
7. Przyszłość Violet i Luke'a

Przyznam, że dopiero po spisaniu wszystkich tytułów zorientowałam się, że wcale nie przeczytałam tak mało książek co sądziłam. W rzeczywistości było ich aż siedem! To całkiem nieźle :)

Łączna ilość przeczytanych stron:
               około 1850
   średnio dziennie - 62 strony

Zdjęcia przeczytanych stosików będę mogła umieścić dopiero po powrocie z wakacji w połowie lipca. :)

Najlepszą książką tego miesiąca jest "Twoim śladem, a tytułem, który najmniej przypadł mi do gustu (choć wszystkie mi się podobały) to "Przyszłość Violet i Luke'a".

Jak przedstawiają się wasze statystyki? :)

10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich wyników! Ja cały czerwiec byłam zabiegana, przez co mało przeczytałam :/
    Życzę Ci udanych wakacji! Buziaki! ;*
    Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Czekam tylko aż pogoda się poprawi :)
      Życzę dużo tytułów przeczytanych przez wakacje!

      Usuń
  2. Bardzo chciałabym przeczytać Początek wszystkiego i Potomkowie, zapowiadają się świetnie 😄

    http://zofiawkrainieksiazek.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sięgnij po "Początek wszystkiego", jest tego wart ;)

      Usuń
  3. Niestety nie przeczytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, ale Sorensen mam w planie. Aczkolwiek na przede mną jeszcze 3 tom.
    Pozdrawiam i zaczytanego lipca!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam również pozostałe tytuły :) w szczególności "Twoim śladem" i "Światło, które utraciliśmy" !

      Usuń
  4. Na razie przeczytałam tylko "przyrodniego brata" i jestem z niego zadowolona. Zobaczymy jak będzie z innymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale myślę o "Początku wszystkiego". Gratuluję ośmiu książek! W porównaniu do Ciebie mój wynik jest bardzo mizerny, bo to zaledwie 2,5 książki ;)
    Pozdrawiam i udanych wakacji!

    https://slowo-sie-rzeklo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2,5 to lepsze niż nic!
      Koniecznie sięgnij po "Początek wszystkiego" i daj znać czy Ci się spodobał :)
      Bardzo dziękuję ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger