Zapowiedź miesiąca #3

Witam was serdecznie w marcu!

Luty, jak przystało na krótki miesiąc, minął w oka mgnieniu, więc nadszedł czas przyjrzeć się jakie książkowe nowości czekają na nas w nadchodzącym miesiącu! Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam, oto moje tytuły warte uwagi :)


"Kochanka księcia" - Geneva Lee
Data premiery: 01 marca 2018

Lektura obowiązkowa dla wszystkich fanek romansów i erotyków. Bądźmy szczere, która z nas nie chciałaby poznać bliżej przystojnego księcia?

Opis




"Oskarżyciel" - Whitney G.
Data premiery: 07 marca 2018

Whitney G. zyskała moją sympatię "Turbulencją" i jestem bardzo ciekawa, jak poradzi sobie w prawniczych klimatach.





"Niewinna" - Whitney G.
Data premiery: 07 marca 2018

Wydawnictwo Kobiece przygotowało dla nas nie lada gratkę, bowiem tego samego dnia co "Oskarżyciel", wychodzi również "Niewinna", drugi tom serii Domniemanie niewinności.




"Testament" - Remigiusz Mróz
Data premiery: 14 marca 2018

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie zna Remigiusza Mroza? Nie sądzę. Fani Chyłki z pewnością już podskakują z radości na wieść o kolejnym tomie serii.

Opis




"Weteran" - Katy Regnery
Data premiery: 14 marca 2018

"Weteran" to retelling bajki o Pięknej i Bestii. Odświeżona i lekko pikantniejsza wersja romantycznej miłości? Zapowiada się świetnie!

Opis



"Intryga" - L.J. Shen
Data premiery: 14 marca 2018

Święci grzesznicy to nazwa serii, która jest wielce wymowna. Mnie osobiście zaintrygował fragment opisu: "Ona mnie nienawidzi. Też mi coś. Niech się lepiej do mnie przyzwyczaja.". Nie mogę się doczekać!

Opis



"Papierowa księżniczka" - Erin Watt
Data premiery: 14 marca 2018

Książka, której pełno na polskim booktubie i bookstagramie. Kontrowersyjna, dla jednych niedopuszczalna, dla innych świetne guilty pleasure. Już niedługo pojawi się jej recenzja!

Opis




"Strange The Dreamer. Marzyciel" - Laini Taylor
Data premiery: 14 marca 2018

Coś dla fanów fantastyki. Podobno znakomity tytuł, nie ma sensu się wahać, trzeba po nią sięgnąć. Choćby ze względu na cudowną okładkę!

Opis




"Knox" - Eve Jagger
Data premiery: 22 marca 2018

Kolejny tytuł gorącej i świetnie przyjętej serii Sexy bastard. Tym razem bliżej poznamy Knoxa, słynnego bejsbolistę.

Opis




"Egomaniac" - Vi Keeland
Data premiery: 22 marca 2018

Kolejny tytuł od znakomitej autorki romansów, Vi Keeland. Po trylogii MMa Fighter i "Graczu" lektura obowiązkowa!

Opis




"Małżeńska gra" - Cd Reiss
Data premiery: 22 marca 2018

Jako dusza wielce romantyczna, nawet w erotyku doszukuję się historii o miłości i uczuciu. Na pewno będę się tym zajmować także i w przypadku tego tytułu!

Opis




"Twardziel" - Laurelin Paige
Data premiery: 29 marca 2018

Jako fanka twórczości pani Paige, zdecydowanie nie mogę przegapić premiery "Twardziela"!

Opis





To by było na tyle z moich nadchodzących premier.
Jestem ciekawa na co wy czekacie, może coś czego nie wymieniłam?
Dajcie znać :)

7 komentarzy:

  1. Ja osobiście polecam ,Weterana''. Zakochałam się w tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na trzy z przodu, Weterna i Intryge xD I jeszcze parę, które nie zostały tu wymienione xD
    Generalnie już się boję, bo zamówiłam chyba z pół internetu, kiedy to czytać? ;D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Głównie jestem zainteresowana propozycjami Wydawnictwa Kobiecego :) a zwłaszcza Whitney G.

    Pozdrawiam,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygują mnie w sumie wszystkie pozycje, oprócz książki Mroza :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Mroza czekam jak najbardziej. Oprócz tego jestem jeszcze zainteresowana pozycją "Śmierć w Chateau Bremont", premiera jutro. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger