Plany czytelnicze do końca 2017 📚

Ostatnio odwiedzając bloga morze spokoju natknęłam się na ciekawy post: 100 książek, które chciałabym przeczytać w przyszłości. Inspirując się nim postanowiłam stworzyć własną listę książek, które chciałabym przeczytać do końca 2017 roku. Na tej liście znalazło się równo 60 tytułów. Pod koniec roku sprawdzę, co udało mi się przeczytać i zobaczę czy udało mi się osiągnąć cel. :)


Nie przedłużając oto moja lista:

1. Confess
2. Chemia naszych serc
3. Ladies Man
4. Tysiąc pięter
5. Żniwiarz. Pusta noc
6. Blisko ciebie
7. Buntowniczka pustyni
8. Zdrajca tronu
9. Potomkowie
10. Pierworodna
11. Klątwa przeznaczenia
12. Bez uczuć
13. Szeptucha
14. Noc Kupały
15. Żerca
16. Illuminae
17. Ostrze zdrajcy
18. Zaklinacz ognia
19. Dwór mgieł i furii
20. A Court of Mist and Fury
21. A Court of Wings and Ruin
22. Tysiąc odłamków ciebie
23. Margo
24. Zatrzymać gwiazdy
25. The Call. Wezwanie
26. Luonto
27. Prawdodziejka
28. Wiatrodziej
29. Królowa cieni
30. Imperium burz
31. Empire of stroms
32. Zakon mimów
33. Pieśń jutra
34. Wiedźma z lustra
35. Przebudzenie króla
36. Nic do stracenia. Początek
37. Pani noc
38. Diabolika
39. Projekt królowa
40. Co przyniesie wieczność
41. Zakazane życzenie
42. Królowa Tearlingu
43. Inwazja na Tearling
44. Losy Tearlingu
45. Szóstka wron
46. Królestwo kanciarzy
47. Czerwona  królowa
48. Szklany miecz
49. Królewska klatka
50. Dziewczyna z dzielnicy cudów
51. Akuszer bogów
52. Arktyczny dotyk
53. Ostatnie tchnienie
54. November 9
55. Ukryta łowczyni
56. Waleczna czarownica
57. Fobos
58. Fobos. Tom 2
59. Przez niego zginę
60. Achaja. Tom 1

Mam nadzieję, że przez następne pół roku uda mi się przeczytać, jak najwięcej tytułów z powyższej listy. Na pewno w grudniu pojawi się podsumowanie osiągnięć :)
Tymczasem dajcie znać co z tego już czytaliście i czy było warte uwagi :)

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :)
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele nam się powiela, bo aż 21 książek z Twojej listy mam już przeczytane, a sporo tytułów też mam w planie, jak: "Illuminae", "Prawdodziejkę", "Ostrze zdrajcy", "Diabolikę", "Buntowniczkę z pustyni" czy "Imperium burz" :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) najwidoczniej mamy zbliżony gust:)

      Usuń
  3. Wiele z Twoich wyborów są również na mojej liście. Szczególnie zależy mi, żeby przeczytać "Dwór mgieł i furii", "Imperium burz", "Losy Tearlingu", "Zakon mimów", "Królestwo kanciarzy", Illuminae" i zapewne znalazło by się jeszcze trochę. :D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili na konkurs do mnie. :)
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com/2017/06/drugie-rozdanie-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie wymienione przez Ciebie tytułu muszę przeczytać w trybie now ! :)

      Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger