Zmysłowa. Idealna żona - Meredith Wild, Helen Hardt 📖


Czasami zdarza mi się sięgnąć po tytuł, którego nie miałam w planach. Ostatnio padło na "Idealną żonę" tylko i wyłącznie ze względu na fakt, iż chcę zachować ciągłość w serii. Tak więc co zaoferowała mi książka, co do której nie miałam żadnych wymagań?

Kate i Price’a Lewisów łączyło małżeństwo idealne – miłość, udane kariery i wspaniałe mieszkanie w mieście. Kiedy jednak Price ginie w katastrofie samolotu podczas podróży służbowej, bajka umiera razem z nim.

Mija rok, a Kate nadal nie może się z tym pogodzić. Przechodzi żałobę tak intensywnie, jak intensywnie kochała Price’a. Gdy szwagierka namawia ją na babskie wakacje – trzy tygodnie na wyspie na południowym Pacyfiku – Kate się zgadza. W willi równie ustronnej jak sama wyspa zamieszkują we dwie, a przynajmniej tak jej się wydaje do chwili, kiedy na plaży natyka się na ducha. Price żyje.

Ich ponownemu spotkaniu daleko do ideału. Kate dochowała wierności zmarłemu mężowi, ale teraz domaga się wyjaśnień. Zamiast nich otrzymuje zagadkową propozycję – może wrócić za trzy tygodnie do domu sama albo zniknąć z Price’em… Na zawsze.

Emocje szaleją, namiętność płonie jasnym ogniem, a Kate mierzy się z wyborem niemożliwym. Czy Price zdoła odzyskać żonę? A może jego tajemnice rozdzielą ich na zawsze?
Po raz kolejny postanowiłam sprawić sobie pewnego rodzaju niespodziankę i przeczytałam książkę bez nawet znajomości jej opisu. Czy było to dobre posunięcie? Zdecydowanie jedno z lepszych w ostatnim czasie!

Kiedy czytasz książkę i nie masz zielonego pojęcia, w którą stronę rozwinie się fabuła, wtedy dopiero zwracasz uwagę na najmniejsze szczegóły w obawie, że coś może ci umknąć. Nic więc dziwnego, iż "Idealna żona" stanowi dla mnie najlepszą część serii! Mamy tu do czynienia z wątkiem miłosnym, który oczywiście jest wysunięty na pierwszy plan. Co za tym idzie, jak to jest w już w tej serii, dużą rolę odgrywa tu aspekt fizyczny i relacja seksualna bohaterów. Za sprawą tego faktu możemy książkę na spokojnie zaliczyć do kategorii erotyków. Jednak to nie to spodobało mi się w tym tytule.

Dla mnie prym wiódł tu wątek kryminalny. Intryga, tajemnice, niepokojące okoliczności, ginący ludzie, podejrzane typy... O tak, tego zdecydowanie było mi trzeba. Ze względu na lekki przesyt romansów odczuwam teraz brak więzi z kolejnymi dziełami... albo raczej właśnie nie odczuwam nic. Natomiast ten wątek pobudził mnie do życia i wzbudził duże zainteresowanie, dzięki czemu książkę czytałam z zapartym tchem i nie mogłam się od niej oderwać.

"Zmysłowa. Idealna żona" to tytuł, który może lekko zmulić przesyconą ilością scen zbliżeń. W pewnym momencie czytelnik zaczyna myśleć "ile można". Ale w tym momencie na scenę wkracza intryga, za sprawą której nasz główny bohater na rok zniknął z życia swojej ukochanej żony. Rozwikłanie zagadki mistyfikacji jego śmierci oraz wymknięcie się ze szponów prawdziwej śmierci to zadanie stanowiące priorytet. Przeszłość nie pozwala o sobie zapomnieć i podążą śladem Price'a, który nie pragnie niczego bardziej niż zasnąć w ramionach żony i obudzić się w bezpiecznym dla nich miejscu. Polecam wam ten tytuł jako odskocznię od typowych romansów i erotyków, a przy okazji jako sposób na zajęcie głowy historią na cały wieczór!

Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger