Zapowiedź miesiąca #7

Witam was w lipcu!

Przed nami pierwszy miesiąc wakacji :3 Jak to w wakacje, wydawnictwa dają trochę na wstrzymanie i szykują się na jesień. Jednak za sprawą kilku wydawnictw w wakacje nie będziemy się nudzić. Oto najciekawsze premiery, jakie wyhaczyłam :)

"Revved" - Samantha Towle
Data premiery: 04 lipca 2018

Kto powiedział, że kobieta nie może być dobrym mechanikiem samochodowym? Ten romans może się wyróżnić i jestem bardzo ciekawa w jaką stronę pójdzie, dlatego na pewno po niego sięgnę!


"Dance, sing, love. W rytmie serc" - Layla Wheldon [ambasadorstwo]
Data premiery: 04 lipca 2018

Kontynuacja "Miłosnego układu" autorstwa Layli Wheldon to nie lada gratka. Jestem pewna, że tom drugi utrzyma poziom pierwszego!


"Tylko twój" - Vi Keeland
Data premiery: 06 lipca 2018

Książki Vi Keeland to moje must read. Nie odpuszczam żadnego tytułu, dlatego ten również mnie interesował. A jest to dla mnie ważny tytuł, ponieważ znajdziecie w nim moją rekomendację :)


"W blasku nocy" - Trish Cook
Data premiery: 11 lipca 2018

Przyznam szczerze, że nie wiem o czym jest ten tytuł, ponieważ nie ma go na mojej liście do przeczytania, ale może komuś z was przypadnie on do gustu, w końcu doczekał się ekranizacji!


"Hashtag" - Remigiusz Mróz
Data premiery: 18 lipca 2018

Kolejna książka Mroza, wokół której było dużo kontrowersji... Ja na pewno po nią sięgnę, aby przekonać się, co ciekawego w oparciu o zagadnienie internetu przygotował dla nas Remigiusz.


"Skrzywdzona" - Natasha Preston
Data premiery: 18 lipca 2018

To książka, po którą zdecydowanie sięgnę! Nie mogę się jej doczekać, szczególnie po przeczytaniu Silence oraz Broken silence. Liczę, że ten tytuł będzie równie dobry!


"Playboy" - Laurelin Paige [patronat medialny]
Data premiery: 13 lipca 2018

Kolejny tytuł od Laurelin, kolejny must read. Bardzo lubię pióro autorki, a każda jej historia w jakimś stopniu do mnie trafia. Dlatego cieszę się bardzo, że "Playboya" mogłam objąć patronatem :) 


"Show. Na scenie" - Vi Keeland
Data premiery: 13 lipca 2018

No cóż, bez zbędnego powtarzania - Vi Keeland to must read!



"Dearest Clementine" - Lex Martin [patronat medialny]
Data premiery: 13 lipca 2018

Wreszcie kolejna książka w klimacie w collegu! Brakowało mi tych klimatów, dlatego super, że "Dearest Clementine" pojawi się w Polsce!


To by było na tyle. Dajcie znać na co wy czekacie i co z powyższych tytułów znajduje się na waszej liście ;)

Miłego początku wakacji!

1 komentarz:

  1. "Biegając boso" już od dwóch miesięcy jest przesuwana. Oby w końcu się ukazała, bo mam chrapkę na tę powieść :D Reszta raczej nie dla mnie.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger