Revved - Samantha Towle 📖


Powiew świeżości w tematyce romansu - czy to jest jeszcze możliwe? Przekonajmy się na podstawie "Revved" autorstwa Samanthy Towle!

Mechanik rajdowy Andressa „Andi” Amaro ma jedną złotą zasadę: nigdy nie umawia się z kierowcami. Nie zamierza jej łamać – i ma ku temu dobre powody.

Carrick Ryan jest niegrzecznym chłopcem Formuły 1. Na jego widok kobiety tracą rozsądek, a dźwięk irlandzkiego akcentu rzuca je na kolana. Carrick jeździ szybko i żyje jeszcze szybciej. Gdy rozpoczynał karierę zawodową, był najmłodszym kierowcą w historii Formuły 1, pięć lat później jest jednym z najlepszych. Od kolejnych rekordów szybciej zdobywa tylko kobiece serca.

Gdy Andi otrzymuje propozycję pracy marzeń w ekscytującym świecie Formuły 1, opuszcza rodzinny dom w Brazylii z przekonaniem, że będzie w stanie pracować z Carrickiem, jednak nic nie przygotowało jej na najsilniejsze zauroczenie, jakie kiedykolwiek przeżyła. Andi nie potrafi przestać myśleć o mężczyźnie, z którym nie może być, jej złota zasada zostanie poddana najtrudniejszej z prób, gdyż Carrick zdecydował, że zdobędzie Andi… i nie cofnie się przed niczym, by to zrobić. 


Samochody... To pojazdy, na których działaniu zupełnie się nie znam. Ale lubię je podziwiać. W końcu kto nie lubiłby jeździć fajną bryką? Jednak jeśli do przyjemności z podziwiania dodamy pasję i fascynację, to otrzymamy Andi. Nasza bohaterka od najmłodszych lat całym sercem kocha samochody, a uczucie to pojawiło się za sprawą jej ojca, który był mistrzem świata w wyścigach Formuły 1. Jej marzeniem jest praca w zespole zajmującym się bolidem ścigającego się kierowcy. Gdy Andi otrzymuje pracę jako mechanik w zespole Carricka Ryana, nie waha się ani chwili i opuszcza dom by przeżyć największą przygodę w życiu. Jednak gdy do głosu dochodzą uczucia, sytuacja robi się napięta. A wszystko to ze względu na główną zasadę, którą kieruje się Andi - nigdy nie umawiaj się z kierowcą...

Mój zastój czytelniczy w przypadku romansów nie napawał mnie optymizmem, gdy sięgałam po "Revved", ale biorąc pod uwagę, jak niecierpliwie czekałam na ten tytuł i nie mogłam się doczekać, aż do mnie dotrze, stwierdziłam, że nie należy się przejmować zastojem i od razu zabrałam się do lektury. I był to strzał w dziesiątkę. Od pierwszych stron wkręciłam się w historię, nieznany mi dotychczas świat Formuły 1 mnie intrygował, a Andi i Carrick swoją chemią i podchodami uzależniali. Książkę czytało mi się niezwykle przyjemnie, nie zauważałam upływu czasu, jedynie ubywające kartki. Co prawda lekkim minusem jest dla mnie lekki brak rozwinięcia wyścigów i elementów F1. Niby Carrick to najlepszy kierowca na świecie, Andi to najlepszy mechanik w zespole, ale na tle romansu i wątku miłosnego, F1 i jej mały świat wypadł blado. Mam nadzieję, że w kolejnym tomie będzie ten aspekt lepiej rozwinięty i autorka poświęci mu więcej uwagi.

Co do samych bohaterów, zarówno pierwszo, jak i drugoplanowych, a przyznam, że jest ich sporo - każda postać reprezentuje inne wartości, ma swój nietypowy charakter, dzięki czemu całokształt bohaterów przestawia się naprawdę barwnie. John, chrzestny Andi, to pełen ciepła mężczyzna, Petra to przykład prawdziwej przyjaciółki, Owen, ojciec i menedżer Carricka to uosobienie troski i wychowania twardą ręką. Tak można by wymieniać. Andi w moich oczach nie wypadła najlepiej, z pozoru silna kobieta, wewnątrz pełna niepewności, obaw i lęków, w większości sytuacji udowadniała, że pomimo swojej inteligencji potrafi być ślepa i niedomyślna. Carrick natomiast podbił moje serce. Ale to to już bywa z playboy'ami, których uderza piorun miłości. Jestem zdania, że jego narracja całej książki byłaby ciekawsza i mniej chaotyczna.

"Revved" to tytuł, który wyrwał mnie z zawieszenia i na nowo udowodnił, że romanse mogą być wciągające, pełne napięcia i intrygujące. Niezwykle podobał mi się pomysł na osadzenie historii w świecie wyścigów samochodowych oraz towarzysząca nam, lekko ukryta w tekście playlista, której podstawą jest "Dangerous" Davida Guetty i Sama Martina. Jestem pełna optymizmu i wierzę, że drugi tom serii będzie nawet lepszy od tego i już nie mogę się go doczekać. "Revved" to bez dwóch zdań książka, o której będzie głośno tego lata!

*´¯`*.¸¸.*´¯`*   *´¯`*.¸¸.*´¯`*

Revved / Revived

Dziękuję!

6 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, koniecznie muszę w przyszłości przeczytać tą książkę!
    Pozdrawiam!
    https://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaak kupiłam! Już czeka na moim czytniku i nie mogę się jej doczekać, bo historia wydaje się wspaniała :)
    Pozdrawiam, Justyna z http://livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż pomimo tylu pozytywnych recenzji nie mogę się przemóc by po nią sięgnąć

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę ją przeczytać, niesamowicie mnie intryguje :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger