Book Haul majowy 📚

Maj był miesiącem obfitym w książkowe zdobycze! Przynajmniej dla mnie :)
Zacznijmy od wspomnienia, iż to właśnie w tym miesiącu odbyły się Warszawskie Targi Książki, podczas których nabyłam parę cudeniek (link do postu o WTK tutaj <--) :)
W tym poście chciałabym się uważniej przyjrzeć książkom, które nabyłam poza targami :)
Zapraszam!

Na pierwszy ogień idą trzy tomy The Bone Series autorstwa Samanthy Shannon. Wielokrotnie czytałam opinie, jakoby był to must have dla każdego, kto gustuje w fantastyce. Dlatego nie mogło zabraknąć "Czasu żniw", "Zakonu mimów" oraz "Pieśni jutra" na mojej półce. :)


Tuż po premierze kupiłam "Chłopaka z innej bajki" (recenzja), a do zawartości dużej paczuszki z książkami dodałam "Zatrzymać gwiazdy" autorstwa Katie Khan,  czytałam, że jest to prześliczna historia, dlatego nie mogłam jej sobie odmówić, oraz "Ms. Manwhore" Katy Evans jako dopełnienie trylogii.


Co jeszcze nowego? "Margo" Tarryn Fisher kupiona na promocji w empiku z okazji imienin. Najnowsze dzieło (nie jestem pewna czy chronologicznie, ale patrząc na realia polskie) Colleen Hoover "Confess", na bazie którego powstał serial, i "Luonto" Melissy Darwood, czyli polskiej autorki piszącej pod pseudonimem


Na zakończenie powrót do fantastyki! Oto: "The Call. Wezwanie" Peadar Ó Guilin, "Wiatrodziej" autorstwa Susan Dennard i przepiękna "Buntowniczka z pustyni" Alwyn Hamilton. Już nie mogę się doczekać, aż po nie sięgnę! :)



To by było na tyle. Podsumowując, w tym miesiącu przybyło do mnie 12 nowych książek. A jak przedstawia się wasz bilans? :) Pochwalcie się!

5 komentarzy:

  1. Czas żniw kocham,to moja ulubiona seria <3 praktycznie wszystkie pozostałe książki, które kupiłaś chce przeczytać! Ja kupiłam w maju 5 książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zabrałam się za Czas żniw i jestem zachwycona 👌
      A resztę polecam w ciemno 😅

      Usuń
  2. Jakbym od samego początku wiedziała, że Melissa Darwood jest Polką, nigdy bym nawet nie spojrzała w stronę jej książki, a tu mam wielką ochotę przeczytać Luonto!
    Same piękne zdobycze <3


    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykłam nie czytać polskich autorów, ale to się zmienia pod wpływem cudownych dzieł, które odkrywam :)

      Usuń
  3. Wiedziałam, żeby nie klikać w tego posta, bo zaraz będę miała ochotę na zakupy, ale taa-dam. Przeczytałam i już mentalnie jestem w księgarni internetowej i właśnie dodaje coraz to więcej pozycji do koszyka. Zerkając na twój stosik uśmiechnęłam się na widok ,,Chłopaka z innej bajki'' co prawda przeczytałam tylko jedną książkę tej autorki, ale ochotę mam na wszystkie. Na pewno muszę kupić ,,Confess, ale także nad "Luonto" się przez chwilę wahałam. Jednym słowem różnorodny i całkiem ciekawy stosik.

    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger