Polskie miasta Book Tag


Przeglądając wczoraj instagrama natknęłam się na post Shadow Book, która stworzyła własny tag o nazwie "Polskie miasta". Znajdziecie go pod tym adresem :) Zdecydowałam się umieścić jej tag u siebie, oto rezultat. Serdecznie zapraszam!


 

Mój obecny must have książkowy to zdecydowanie seria The Bone Season autorstwa Samanthy Shannon. Co prawda nie zdążyłam jeszcze przeczytać trzech pierwszych części, które wyszły w Poslce, jednakże czuję, że będzie to jedna z lepszych historii, z jaką miałam styczność.


Jako książkę z przesłaniem zdecydowanie polecam "Jesteś cudem. 50 lekcji, jak uczynić niemożliwe możliwym".


Trzecia kategoria to ciężki orzech do zgryzienia. Czytałam wiele książek skupiających się lub zawierających wątek romantyczny, jednakże jako przesłodzoną określiłabym "Ponad wszystko". Przedstawiona w niej historia ani trochę mnie nie porwała, a relacja głównych bohaterów była zbyt... słodka.


Zdecydowanie początek książki "Porwana pieśniarka" był dla mnie męczący, a akcja rozwijała się zbyt wolno.


Na pewno w niedługim czasie wrócę do książki "Dwór cierni i róż", po pierwsze ze względu na sięgnięcie po drugi tom serii, a po drugie, ponieważ uwielbiam historię Feyry i Tamlina.


Jakiś czas temu przeczytałam "Wyśnione miejsca" i dla mnie jest to książka na jeden raz, nie wydaje mi się, abym kiedyś do niej wróciła.


A żeby to się zdarzyło tylko raz... Ale najnowszą zakupioną przeze mnie książką ze względu na okładkę jest "Buntowniczka z pustyni". 


Zdecydowanie nie mogłam się oderwać od "Dziedzictwa ognia" Sarah J. Maas, a w szczególności od wątków związanych z Rowanem. ^.^


Książka "Promyczek" zraziła mnie do Pani Kim Holden, jednak pomimo tego zdecydowałam się sięgnąć po inne jej dzieła, w celu upewnienia się czy coś ciekawego mnie nie omija. 


Bez dwóch zdań chciałabym zamieszkać w świecie przedstawionym w "Dworze cierni i róż" ze względu na jego piękno oraz oryginalność.


Wszystkie ilustracje oraz obrazy są autorstwa ShadowBook i są jej własnością. 

8 komentarzy:

  1. Dziękuję i wspaniały tag! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie przeczytam "Dziedzictwo Ognia". Wspaniale opisujesz książki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag! Pytanie do Rzeszowa pasuje idealnie hahha. Być może kiedyś zrobię ten tag na swoim blgu :)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako mieszkanka Trójmiasta polecam pod hasłem Gdańsk-z wątkiem romantycznym "Czereśnie zawsze muszą być dwie"
    Pozdrawiam
    https://tomandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjrzę się tej pozycji :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Czas żniw jest świetny, musisz koniecznie jak najszybciej przeczytać. Bardzo ciekawy tag :)

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiorę się za niego, jak tylko będę mieć chwilę wolnego czasu ! :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger