Book Haul październikowy 📚

Witajcie!
Nadszedł czas, aby podsumować kolejny miesiąc bycia bookoholikiem - oto październikowy book haul! Zapraszam!


Książki widoczne na zdjęciu powyżej były pierwszymi, które dotarły do mnie w tym miesiącu. Dwie paczki z łączną zawartością 9 tomiszczy były cudownym zakupem!

1) "Obsesja" - Jennifer L. Armentrout
Owa książka została kupiona totalnie spontanicznie wraz z serią Lux, a opinię na jej temat możecie znaleźć na blogu. :)

2) "Gus" - Kim Holden
To również książka kupiona spontanicznie, była akurat w promocji. Zakupiłam ją, ponieważ posiadam "Promyczka" owej autorki i "Gus" stanowi swoiste dopełnienie biblioteczki. :)

3) "Eden. Nowy początek" - Mia Sheridan
Tą pozycję kupiłam z powodu pierwszego tomu i chęci przeczytania całej serii, którą napisze jedna z najbardziej cenionych przeze mnie autorek. :)

4) "Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu" - Anna Lange
Wiele słyszałam o tej magicznej książce, a do jej zakupu przekonały mnie opinie booktuberek, które zawierały same pochwały. :)

5) "Obsydian", "Onyks", "Opal", "Origin", "Opposition" - Jennifer L. Armentrout
Z serią Lux zetknęłam się już niejednokrotnie, najczęściej widziałam cudowne grzbiety owych książek na różnych zdjęciach oraz filmikach. Moja przyszywana siostra wspominała, że bardzo podobała się jej ta seria, więc gdy zobaczyłam ją w promocji to wprost nie mogłam się oprzeć i musiałam ją kupić! :)


6) "Ognisty pocałunek", "Arktyczny dotyk" - Jennifer L. Armentrout
Oba tytuły kupiłam tylko dlatego, że stałam się olbrzymią fanką Armentrout i po prostu potrzebowałam więcej książek, które wyszły spod jej pióra. Mam nadzieję, że będę równie zachwycona, co serią Lux. :)

7)"Tam gdzie ty" - Tammara Webber
Sięgnęłam po nową książkę pani Webber ze względu na poprzednią część tej serii, czyli "Między wierszami", oraz ze względu na sympatię, którą darzy autorkę. :)

8) "Wszystkie jasne miejsca" - Jennifer Niven
Ostatnio natknęłam się na pewnym blogu na recenzję owej książki i poddałam się chęci dania jej szansy  w ten to sposób trafiła ona w moje łapki. :)

9) "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" - Leslye Walton
Spotkałam się z niejedną opinią jakoby ta książka była naprawdę niesamowita i stwierdziłam, że sama się o tym przekonam. :)

10) "Silver. Pierwsza księga snów", "Silver. Druga księga snów" - Kerstin Gier
Przyznam bez bicia, że książki te kupiła tylko z uwagi na ich okładki. Co prawda słyszałam o nich wiele, było głośno szczególnie na booktubie, a opinię innych czytelniczek zachęciły mnie do ich zakupu. :)

7) "Piąta fala" - Rick Yancey
Posiadałam tą książkę już wcześniej, jednakże kupiłam używaną, bo w tamtym czasie tylko takie można było dostać i miała ona złamany grzbiet. Niemiłosiernie mnie to denerwowało, więc w chwili gdy dostałam powiadomienie, że na stronie wydawnictwa "Piąta fala" w wydaniu niefilmowym jest znowu dostępna, to od razu zamówiłam i czekałam aż do mnie dotrze. :)

    

8) "Zabójczyni. Opowiadania z serii Szklany Tron" - Sarah J. Maas

Na lewym zdjęciu prezentuję Wam dobrze znaną okładkę książki "Zabójczyni" autorstwa Sarah J, Maas. Jednakże ostatnio przeglądając nowości i zapowiedzi w internecie natknęłam się na książkę widoczną na zdjęciu po prawej. Otóż, jest to ta sama książka, w innej oprawie graficznej i zawiera jedno nowe opowiadanie niewydane do tej pory w Polsce! W momencie, gdy o tym przeczytałam z miejsca kliknęłam "do koszyka" i czekałam aż do mnie przyjdzie. Podsumowując, muszę przyznać, że mam lekki problem ze stwierdzeniem, które wydanie jest ładniejsze, bo oba mają swój urok! :)


9) "Remy" - Katy Evans
Katy Evans jest autorką, której twórczość uwielbiam. "Manwhore" podbiło moje serce, a "Real" spowodowało kupno "Mine" i obecnie "Remy". Historia opowiedziana z perspektywy Tate'a jest niezwykle nęcącą i przyciągającą. :)

10) "Żyj szybko, kochaj głęboko" - Samantha Young
Cóż, owy zakup był dokonany pod wpływem opisu książki i pięknej okładki. :)

11) "Dotknij mnie" - Abbi Glines
W mojej kolekcji nie mogło zabraknąć kontynuacji serii Sea Breeze. O jej premierze dowiedziałam się przypadkowo przeglądając empik.com i ojej serce podskoczyło na jej widok. :)

Podsumowując, w październiku nabyłam 21 książek. Wow! To jest chyba mój dotychczasowy rekord.

Czekam na wasze opinie, czytaliście którąś z wymienionych wyżej książek ? Planujecie jakiś zakup? :)
To tyle co dla Was przygotowałam i do następnego razu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger