Book Haul wrześniowy 📚

Cześć kochani!
Wiem, że obiecałam Wam opinię następnej książki, ale jakoś naszła mnie chęć na book haul! Jest to mój pierwszy tego typu post, więc zobaczymy co z tego wyjdzie. :)


Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć jakie książki dotarły do mnie we wrześniu. Niestety, jeszcze 3 cudeńka są w drodze, ale gdy tylko dostanę je w swoje lepkie łapki to edytuję post i dodam je poniżej. :) Teraz poświęćmy trochę czasu tytułom uwiecznionym na zdjęciu.

1) Abbi Glines - "Oddychaj mną", "Wybierz mnie", "Ocal mnie"
Pierwszą książkę z tej serii przeczytałam w pdfie jakoś w marcu, jednakże ostatnio chęć postawienia całej trójki na półce wygrała i tak oto te trzy maleństwa znalazły się u mnie. "Wybierz mnie" i "Ocal mnie" pochłonęłam szybciutko w dwa dni od ich odebrania. Całość polecam :)

2) R.K. Lilley - "Pod samym niebem"
O tej książce mam niewiele do powiedzenia, ponieważ jeszcze nie przeczytałam pierwszej części, ale okładka mnie kusiła, dlatego uzupełniłam swoją biblioteczkę o tom drugi :)

3) Jessica Sorensen - "Przypadki Callie i Kaydena", "Ocalenie Callie i Kaydena"
Obie książki przeczytałam już dawno temu i obie należą do moich ulubionych, jednak niestety jakiś czas temu je sprzedałam i teraz musiałam naprawić ten stan rzeczy, a wszystko z powodu zapowiedzi najnowszej książki tej autorki - "Przeznaczenie Violet i Luke'a".

4) Rachel Van Dyken - "Utrata", "Toxic", "Wstyd"
Pierwszy tom owej trylogii przeczytałam lata świetlne temu, ale teraz zdecydowałam się na zakup wszystkich części, ponieważ... no cóż, księgarnia dadada.pl zaproponowała mi każdą za 3,90 zł. Żal było nie skorzystać :D 

5) Laurelin Paige - "Uwolnij mnie"
Owa książka została zamówiona z powodu sentymentu do autorki wywołanego przez trylogię "Uwikłani".

6) Katy Evans - "Manwhore"
O tej książce napisałam już opinię, a jej zakup spowodowany był przez sentyment do "Real" i "Mine". :)

7) Rick Yancey - "Piąta fala. Ostatnia gwiazda"
Na półce w kolejce do przeczytania znajdują się poprzednie dwa tomy trylogii Ricka Yancey'a, a finału nie mogło zabraknąć! Tym bardziej z tą interesującą okładką.

8) Leigh Bardugo - "Szóstka wron"
Na zakończenie najpiękniejsze cudeńko całego roku 2016! Przepięknie wydana książka, którą zamierzam przeczytać i dla okładki i dla ciekawej, jak sądzę, fabuły. ;)

EDIT
Odebrałam już paczkę i mogę się z Wami podzielić jej zawartością :)


9) Anna Bellon - "Uratuj mnie"
Już w poprzednim poście wspomniałam, że jest to tytuł, na który czekam już od pewnego czasu i oto wreszcie jest! Przekonajmy się co nowego proponuje Wattpad.

10) Mia Sheridan - "Bez winy"
Uwielbiam tą autorkę, jej "Bez słów" dosłownie podbiło moje serce i mam nadzieję, że tak samo będzie z tą książką.

11) Anita Jadowska - "Dziewczyna z dzielnicy cudów"
Zakupiłam ową książkę pod wpływem namowy Anity z book reviews (kanał na yt) i ufam, że jej gust mnie nie zawiedzie. :)

To by było na tyle z moich zdobyczy wrześniowych. Podzielcie się co Wy nabyliście do swojej biblioteczki i z czego się najbardziej cieszycie!
Do następnego razu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger