"Obsesja" - Jennifer L. Armentrout 📖

Witaj czytelniku!
Dzisiaj mam dla Ciebie opinię zupełnie niespodziewanej książki. Mówiąc niespodziewanej, mam na myśli to, że nie miałam w planach jej czytać,a tym bardziej kupować! Na myśli mam "Obsesję" autorstwa Jennifer L. Armentrout.


Jest arogancki, apodyktyczny i… to facet DLA KTÓREGO MOŻNA UMRZEĆ.
Hunter to bezlitosny zabójca. Ministerstwo Obrony trzyma go w garści, co nie jest do końca złe, ponieważ zabija złych gości. W większości przypadków lubi swoją robotę.
Do czasu, kiedy trafia mu się zlecenie, jakiego do tej pory nie miał - chronić.
Serena Cross nie uwierzyła swojej przyjaciółce, że widziała, jak syn potężnego senatora zmienia się w coś... nieludzkiego. Kto by uwierzył?
Ale kiedy staje się świadkiem morderstwa, dokonanego przez obcego, zostaje równocześnie wciągnięta do świata, w którym się morduje by zachować jego sekrety.
Hunter wkrótce złamie wszystkie zasady według których żył, przeciwstawi się swoim mocodawcom, tylko po to by była bezpieczna.
Ale czy to obcy i rząd są największym zagrożeniem?
A może to on sam?

Zacznijmy od samej autorki. Niektórzy z Was mogą znać Armentrout z jej bestsellerowej serii Lux (ją też mam, jest następna w kolejce do czytania ^.^ ).  Oprócz tego można czytać książki typu new adults jej autorstwa wydane pod pseudoniem J.Lynn. 

"Obsesję" można zaliczyć do young adult paranormal, zawiera ona bowiem cechy dobrego fantasy oraz erotyka, romansu. 

Główna bohaterka Serena jest niezależną, młodą kobietą, która staje się świadkiem zabójstwa najlepszej przyjaciółki. Z powodu uzyskanych informacji jest numerem jeden na liście Luksjan, jako człowiek do uciszenia. Z tej przyczyny zostaje jej przydzielona ochrona osobista - Hunter. Tak zaczyna się historia tych dwojga...


Książka od pierwszych stron wciągnęła mnie w stworzony przez autorkę świat, jego kreacja zrobiła na mnie wrażenie. Bądź co bądź, jest to tak naprawdę pierwsza lektura skupiająca się na kosmitach, którą przeczytałam. 

Przeplatające się ze sobą wątki miłości, zemsty i tytułowej obsesji tworzą swoisty wir wydarzeń, który wciąga czytelnika. Co prawda, różni się on od innych książek, i nie wszyscy uznają go za wybitny, ale to właśnie szybka akcja napędza chęć dalszego czytania.

Książkę mogę polecić wszystkim, którzy szukają świata zderzających się "rzeczywistości" - mam tu na myśli oczywiście rasy, gatunki, lecz także każdemu kto szuka niebanalnej historii miłosnej. :)

Dajcie mi znać czy czytaliście tą książkę, albo czy czeka ona w waszej kolejce.
Do napisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger