* TOP 5 * - New Adult

Cześć wszystkim!
Dzisiaj chciałabym zrobić coś trochę innego niż do tej pory, na myśli mam klasyfikację TOP 5. Pierwsze zestawienie chcę poświęcić popularnemu ostatnimi czasy gatunkowi NA - New Adult. :) Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do lektury!

Na wstępie podkreślę, że kolejność nie odgrywa roli, jest ona przypadkowa.

1. Seria "Sea Breeze" - Abbi Glines


Do tej pory z tego cyklu ukazały się w Polsce trzy tytuły, po angielsku natomiast dotychczas autorka wydała 9 książek. Polskie "Oddychaj mną", "Wybierz mnie" i "Ocal mnie" przykuły moją uwagę okładkami, a ich treść wciągnęła mnie bez reszty. Sympatyczni bohaterowie oraz ich wyjątkowe historie sprawiły, że Abbi Glines zasłużyła na miejsce w moim rankingu. :)

2. Seria "Off-Campus" - Ellie Kennedy


W Polsce mamy możliwość zakupu dwóch tytułów autorstwa Kennedy, są to "Układ" oraz "Błąd". Na swoją premierę czekają jeszcze "The Score" i "The Goal". Seria poświęcona jest studentom pewnego kampusu. Historie naszych bohaterów przeplatają się ze sobą, dzięki czemu cały obraz się powoli uzupełnia. Trzeba przyznać, że dopiero po przeczytaniu książek można zrozumieć, jak bardzo adekwatne są ich tytuły. :)

3. Seria "After" - Anna Todd


Słyszałam i czytałam wiele opinii jakoby wspomniana seria była strasznie przeciągana, plątana i po prostu męcząca. Dla mnie jednakże jest to totalny must have! Pokochałam Hardina i zapałałam sympatią do Tessy od pierwszych stron książki. Dla mnie, pomimo wielu negatywnych ocen i zarzutów o schematyczność, seria "After" pozostaje na podium Top NA. :)

4. "Piękna katastrofa" - Jamie McGuire



Dwa tomy rozpoczynające "piękną" serię całkowicie mnie zauroczyły i nie dały o sobie zapomnieć. Cierpliwie oczekuję, aż zostanie po polsku wydane pozostałe pięć tomów. Travis jest jednym z tych bohaterów, których miałam ochotę udusić i uściskać w tym samym czasie. Pomimo lekko męczących zwrotów akcji "Piękna katastrofa" zaskarbiła sobie miejsce w moim sercu. :)


5. "Szara seria" - Jennifer L. Armentrout

(Niestety, nie mogę teraz wstawić autorskiego zdjęcia, ponieważ książki dopiero są w drodze do mnie, ale jak tylko przyjdą to będzie edit)

Szara seria, jak zwykłam ją nazywać ze względu na stylistykę okładek, jest jedną z moich ulubionych. Co prawda składa się ona z wielu różnych książek napisanych przez różne autorki, aczkolwiek jeśli chodzi o wybranie ulubionej to Jennifer L. Armentrout pisząca pod pseudonimem J. Lynn zdecydowanie zdobyła moje serce! :)

Jestem ciekawa waszych zestawień TOP 5 NA :)
Podzielacie moją opinię? Czytaliście wyżej wymienione książki? Należą one do waszych ulubionych czy raczej do tych mało lubianych? Dajcie znać ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger