Book Haul listopadowy 📚


Kolejny miesiąc za nami! Ech, to wprost niepojęte jak ten czas pędzi... W związku z tym jest to odpowiednia chwila by podsumować listopadowe zdobycze! Oto one :)


1. "Kiedy wszystko się zmienia" - Lisa De Jong
Owy tytuł kupiłam ze względu na chęć posiadania całej, kompletnej serii, a posiadam już "Kiedy pada  deszcz". :)

2. "November 9" - Colleen Hoover
Twórczość Colleen Hoover jest mi bardzo bliska, z tego właśnie względu dokonałam zakupu najnowszej powieści jej autorstwa. Mam nadzieję, że przypadnie mi ona do gustu tak, jak poprzednie tytuły. :)

3. "Oblivion" - Jennifer L. Armentrout
Cóż, chyba nie ma sensu kolejny raz się powtarzać i mówić, jak bardzo kocham serię Lux. Nie było więc opcji, żebym nie kupiła "Oblivion". :)

4. "Raze" - Tillie Cole
Ten tytuł kupiłam bardziej pod wpływem chwili, byłam ciekawa ciemnej strony literatury. :)

5. "Tylko ty mnie zrozumiesz" - Samantha Young
Ta książka musiała zagościć w mojej biblioteczce ze względu na to, jak bardzo podobała mi się pierwsza część! :)

6. "Przeznaczenie Violet i Luke'a" - Jessica Sorensen
Na mojej półce stoją "Przypadek Callie i Kaydena" oraz "Ocalenie Callie i Kaydena". Oba tytuły mi się podobały, więc doszłam do wniosku, że zobaczę co nowego stworzyła pani Sorensen. :)

7. "Dziewczyna w lodzie" - Robert Bryndza
Książkę autorstwa pana Bryndzy kupiłam po obejrzeniu opinii na polskim booktubie, było to zaskoczenie miesiąca, a pozytywne opinie zachęciły mnie do zakupu. :)

To by było na tyle moich zakupów w tym miesiącu! Jestem ciekawa co przybyło u Was przez ostatni miesiąc! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger