"Dotknij mnie" - Abbi Glines 📖


Zgodnie z moimi planami po skończeniu "Żyj szybko, kochaj głęboko" zabrałam się za "Dotknij mnie" Abbi Glines. Jest to autorka, do której mam swego rodzaju sentyment. Jej seria Sea Breeze zdobyła moją sympatię niezwykle szybko, już po przeczytaniu pierwszego tomu. Książka, o której chce Wam dzisiaj opowiedzieć jest to już czwarta część wspomnianej serii. :)


Preston Drake, przystojny surfer, największy kobieciarz w Sea Breeze wciąż poluje na piękne studentki. Pewnego dnia odkrywa jednak, że starsze kobiety sporo by zapłaciły za widok jego pięknej twarzy i twardych jak skała mięśni. Kiedy wydaje mu się, że wszelkie problemy skończyły się wraz z jego dobrymi zarobkami, za które może utrzymać mamę i rodzeństwo, na jego drodze staje dziewczyna. Nie byle jaka dziewczyna. Amanda Hardy, delikatna i niewinna siostra jednego z jego przyjaciół, Marcusa, w Prestonie zakochana jest od dawna. Nie potrafi zrezygnować z chłopaka, przed którym każda matka przestrzega swoje córeczki. Dziewczyna wie, że kryje się w nim coś więcej niż tylko żigolak. Chce go lepiej poznać. Chce poznać jego tajemnice. Jak potoczą się ich losy? Czy Preston okaże się dobrym człowiekiem?

Podobnie, jak w przypadku poprzednich tomów, "Dotknij mnie" jest książką niezwykle przyjemną w czytaniu, lekką i niezobowiązującą. Można przeczytać ją jako niezależną powieść, jednakże pojawiają się w niej postacie z poprzednich części i warto znać ich historie. 

W tej części autorka zapoznaje nas z historią Amandy i Prestona. Główna bohaterka to młodsza siostra Marcusa, znanego z "Wybierz mnie". Od lat jest ona zakochana w najlepszym przyjacielu swojego brata - Prestonie. Chłopak zdaje się jej nie zauważać, stara się zachować dystans, aż dochodzi między nimi do zbliżenia. Od tej chwili chemia występująca pomiędzy nimi jest nie do zaprzeczenia. Jednakże poprzednie książki autorstwa Abbi Glines uczą, że w życiu nie jest aż tak łatwo. Dwójce naszych bohaterów przychodzi zmierzyć się z przeciwnościami losu.


Dużą zaletą twórczości Pani Glines jest łatwość współodczuwania emocji bohaterów. Śledzenie ich historii z zapartym tchem sprawia, że ciężko jest się oderwać, nie skończywszy uprzednio książki. Jest to doskonała lektura na zimny wieczór - rozgrzewa i przyjemnie wypełnia czas. Jej lekkość powoduje, że można ją na spokojnie przeczytać w trzy godziny. 

Powieść "Dotknij mnie" można zaliczyć do popularnego gatunku Young Adults. Zawiera elementy słodko-gorzkiego romansu oraz erotyka. Książka spełniła moje oczekiwania i utrzymała poziom poprzednich tomów. Teraz pozostaje mi tylko czekać, aż w Polsce ukażą się kolejne części cyklu Sea Breeze. :)


"Dotknij mnie" dołączyło do poprzedzających je tomów na mojej półce i prezentuje się naprawdę dobrze. Pragnę je polecić każdemu kto szuka sposobu na spędzenie zimnego wieczoru w towarzystwie przyjemnej książki i gorącej herbaty. :)

Czekam również na wasze opinie dotyczące tej lektury. Jestem ciekawa czy też lubicie dzieła Pani Abbi Glines. Dajcie znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger