Zapowiedź miesiąca #5


Witam was bardzo gorąco w maju!
Przed nami wiele wspaniałych premier, mnie interesujących naliczyłam aż dwadzieścia dwie, jednak zaprezentuję wam tylko te najważniejsze :) Zapraszam!


"A Court of Frost and Starlight" - Sarah J. Maas
Data premiery: 01 maja 2018

Nikogo chyba nie zdziwi fakt, że najważniejszą premierą dla fanów Maas jest pierwszy maja i kolejny tom Dworów! Must have, must read i wszystko w jednym! :)

Opis


"Tam, dokąd zmierzamy" - B. N. Toler [patronat medialny]
Data premiery: 09 maja 2018

"Tam, dokąd zmierzamy" jest dla mnie ważną premierą, ponieważ jest to jeden z tytułów, które objęłam patronatem medialnym. Poza tym, zapowiada się świetna lektura!

Opis



"Miłość i inne zadania na dziś" - Kasie West
Data premiery: 09 maja 2018

Kasie West to autorka towarzysząca od początku powstania mojego bloga, można powiedzieć, że darzę ją pewnym sentymentem. Recenzję "Miłości" znajdziecie już na blogu :)

Opis



"Lick. Stage dive" i "Play. Stage dive" - Kylie Scott
Data premiery: 09 maja 2018

Dwa tomy rockowej serii Stage dive opowiadającej o losach członków zespołu pod tą samą nazwą. Idealne na rozluźnienie po ciężkim dniu pracy.

Opis



"Głosząca kres" - Jay Kristoff
Data premiery: 09 maja 2018

Zakończenie trylogii Wojny lotosowej osadzonej w klimatach Japonii. Świetna atmosfera, samuraje, klany - czegoż chcieć więcej?

Opis



"Przesilenie" - Katarzyna Berenika Miszczuk
Data premiery: 09 maja 2018

Zakończenie serii Kwiat paproci, która w Polsce cieszy się niezwykłą popularnością. Słowiańskie klimaty sięgające naszych korzeni po raz ostatni pozwolą nam się odprężyć.

Opis



"Hot mess" - Lucy Vine
Data premiery: 09 maja 2018

Znakomicie zapowiadająca się komedia romantyczna opowiadająca losy trzydziestolatki, której priorytetem wcale nie jest dziecko, a najlepszym przyjacielem jest Netflix.

Opis



"Sekret księcia" - Geneva Lee
Data premiery: 17 maja 2018

Kontynuacja serii Royals. Pierwszy tom pozostawił nas w zawieszeniu po łamiącej serce końcówce, na szczęście nie musimy czekać długo, aby poznać dalsze losy bohaterów!

Opis


"Marionetka" - Amo Jones
Data premiery: 17 maja 2018

"Srebrny łabędź" namieszał w głowach czytelniczek, jednak to dopiero "Marionetka" zrobi wam wodę z mózgu! Sprawdziłam to w angielskiej wersji, zamęt nie do uniknięcia!

Opis



"Broken silence" - Natasha Preston [patronat medialny]
Data premiery: 23 maja 2018

Zaraz po skończeniu "Silence" w styczniu sięgnęłam po drugi tom, czyli "Broken silence". Historia mnie urzekła i bardzo się spodobała, dlatego objęłam ją patronatem medialnym :)

Opis


"Spętani przeznaczeniem" - Veronica Roth
Data premiery: 23 maja 2018

"Spętani przeznaczeniem" to kontynuacja "Naznaczonych śmiercią". Roth po raz kolejny zabiera nas w swój niezwykły świat pełen tajemnic i emocji.

Opis



"Piekielna miłość" - K.N. Haner [patronat medialny]
Data premiery: 23 maja 2018

Zakończenie mafijnej serii od K.N. Haner to nie lada gratka! Ogrom emocji, przeżyć, akcji i szokujących wydarzeń nie pozwala nam się oderwać od tego tytułu! Polecam!

Opis



"Cała ja" - Augusta Docher
Data premiery: 23 maja 2018

Przyznam szczerze, że do tego tytułu przyciągnęła mnie piękna okładka, jednak po zapoznaniu się z opisem książki wiedziałam, że nie mogę jej nie przeczytać!

Opis


"Lawless" - T.M. Frazier [patronat medialny]
Data premiery: 24 maja 2018

"King" i "Tyran" podbili moje serce i nie pozostawili wątpliwości, iż następne tomy serii są dla mnie must read. Dzięki wydawnictwu Kobiecemu miałam możliwość objąć patronatem historię Beara :3

Opis



"Chłopak taki jak ty" - Ginger Scott
Data premiery: 25 maja 2018

"Chłopak taki jak ty" przyciągnął mnie do siebie przede wszystkim okładką. Jednak wątek znajomego chłopaka z przeszłości kupił mnie całkowicie.

Opis



To by było na tyle, dajcie znać, na które tytuły wy czekacie z niecierpliwością :)
Udanej i zaczytanej majówki!



6 komentarzy:

  1. Niektóre zapowiedzi bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Piekielna miłość" to dla mnie pozycja obowiązkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój numer jeden to "Ostatni Namasara" ❤️ ooo, i nowa Maas. Muszę dokończyć tę serię. A nowa książka od Roth ma piękną okładkę ;)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wiele chciałabym przeczytać! Tak mało czasu... "Cała ja", "Marionetka" i "Chłopak taki jak ty" z pewnością przeczytam, ale pewnie o czymś jeszcze zapomniałam :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. Można coś dla siebie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger