Lick. Stage dive - Kylie Scott 📖


Powoli nabieram przekonania, że mój zasób fascynacji dla kategorii romansu się wyczerpuje. I martwi mnie to, ponieważ bardzo lubię tego typu książki. Na szczęście pojawiają się tytuły, które dają mi nadzieję. Bowiem, gdy widzę, że zawierają one wątek muzyczny, to nie waham się ani chwili, aby po nie sięgnąć!
Wyobraź sobie, że po hucznej imprezie w Las Vegas, na potężnym kacu, budzisz się obok gorącego, wytatuowanego mężczyzny, a na palcu dostrzegasz pierścionek z wielkim diamentem. tak właśnie czuła się Evelyn Thomas, która tamtej nocy obchodziła swoje dwudzieste pierwsze urodziny. Nie pamiętała z nich zupełnie nic, w przeciwieństwie do leżącego obok niej rockmana, który pamiętał każdy detal...

Evelyn wkrótce poznała całą prawdę. Ubiegłego wieczoru została żoną Davida — utalentowanego idola, autora hitów i głównego gitarzysty kapeli rockowej Stage Dive. Po pierwszym szoku postanowiła wyplątać się z tego dziwnego małżeństwa. Już wkrótce okazało się jednak, że chemia między nimi jest zbyt silna, aby po prostu się rozstać. Mimo że oboje pochodzili z różnych światów, zaczęli odnajdywać coraz więcej łączących ich spraw. Postanowili zawalczyć o siebie i dla siebie, choć zdawali sobie sprawę, że będzie to od nich wymagać poświęcenia. Małżeństwo z gwiazdą rocka nie może być nudne!
Pierwsze co przemówiło do mnie w przypadku serii Stage dive, to wspomniana wyżej tematyka muzyczna. Uwielbiam wszystkie historie, które skupiają się na członkach zespołów lub po prostu artystach. Dodatkowo jeśli rozwinięty jest motyw utworów, ich tekstu lub podana przykładowa ścieżka dźwiękowa, to jestem w siódmym niebie. W przypadku tego cyklu, autorka nawiązała 'porozumienie' z jednym zespołem i za jego zgodą ich utwory przypisała swoim bohaterom.

Ale powróćmy do fabuły. Idea obudzenia się koło gwiazdy rocka dla wielu osób na pewno jest niezwykle nęcąca. W szczególności jeśli tą gwiazdą jest niesamowicie przystojny mężczyzna. Przyznajmy, przyjemna perspektywa. Jednak czy obudzenie się z pierścionkiem na palcu jest już tak bardzo nęcącą opcją? Tu już niektórzy by polemizowali. W tym ja.

Gitarzysta Stage Dive to bez dwóch zdań pociągający mężczyzna, na dodatek niezwykle opiekuńczy i troskliwy. Mogłoby się wydawać, że ślub w Vegas to jego wybryk po pijaku, lecz nic bardziej mylnego. Gdy mężczyzna poznaje kobietę, która od pierwszej chwili wydaje się być tą jedyną, nie waha się ani chwili. Evelyn i David rozpoczęli swoją wspólną podróż dość nietypowo, jednak postanawiają dać sobie szansę i zobaczyć, co z tego wyniknie. Nie mają nic do stracenia, a do zyskania miłość.

Książkę czyta się bardzo przyjemnie i nie jest ona wymagająca. Sceny z udziałem dwójki głównych bohaterów dominują, ale autorka zadbała też o to, abyśmy już w pierwszej części mogli poznać cały zespół. I według mnie wszystkie sceny z udziałem pozostałych bohaterów stanowią kwintesencję wprowadzonego klimatu muzycznego. Każdy z nich emanuje nie tylko seksapilem i typowym dla gwiazd urokiem, ale również muzycznym stylem. Jest to dobry sposób na przygotowanie bazy kolejnych części serii, które dotyczą poszczególnych członków zespołu.

"Lick" nie jest lekturą wymagającą większego zaangażowania od czytelnika, jest natomiast książką, która pozwoli się odprężyć w dobrym towarzystwie. Główni bohaterowie nie są irytujący, ich relacja stopniowo się rozwija pozwalając dostrzec ich wzajemną kompatybilność. Zdecydowanie ten tytuł można uznać za dobre rozpoczęcie serii, która ma potencjał, aby wyróżniać się na tle sobie podobnych. Nie tylko dzięki bardziej zaskakującej i rozwiniętej fabule, ale także nietypowym bohaterom.

*´¯`*.¸¸.*´¯`*   *´¯`*.¸¸.*´¯`*

Lick / Play / Lead / Deep

Dziękuję!

3 komentarze:

  1. Tyle razy podchodziłam do romansów i jakoś nie moja bajka. Uwielbiam same wątki romantyczne, ale już nie koniecznie książki, które traktują tylko i wyłącznie o miłości i związkach. Fabuła tej powieści przypomina mi film Co się zdarzyło w Las Vegas z 2008. ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger