Zapowiedź miesiąca #4

Witam was cieplutko w kwietniu!

Kolejny miesiąc, kolejny post z zapowiedziami. Gdyby nie fakt, że każdego pierwszego dnia miesiąca wstawiam post z tej serii, to nawet nie zauważyłabym, jak ten czas szybko leci! Ale koniec zrzędzenia, lecimy z tematem, ponieważ przed nami prawie 20 tytułów!  :)

"Ułamek sekundy" - Douglas E. Richards
Data premiery: 03 kwietnia 2018

Książki wydawnictwa Niezwykłego przyciągają mnie niczym magnes od dłuższego czasu, dlatego "Ułamek sekundy" od razu znalazł się na mojej liście do przeczytania.





"Cień rycerza" - Sebastien de Castell
Data premiery: 04 kwietnia 2018

Kontynuacja "Ostrza zdrajcy" ucieszy wszystkich fanów pióra Castella, którzy w zawieszeniu oczekiwali drugiego tomu serii.

Opis





"Książę w wielkim mieście" - Emma Chase
Data premiery: 04 kwietnia 2018

Z twórczością Emmy Chase miałam do tej pory naprawdę mało wspólnego, ale planuję dać szansę temu tytułowi na rozwinięcie naszej znajomości.

Opis




"Tancerze burzy" - Jay Kristoff
Data premiery: 04 kwietnia 2018

"Tancerze burzy" przyciągają mnie do siebie japońskim klimatem! Jestem jego dużą fanką, dlatego nie mogę przejść obojętnie koło dzieła Kristoffa.

Opis





"Twoje zdjęcie" -Melanie Moreland
Data premiery: 11 kwietnia 2018

Nie będę was oszukiwać, mnie Filia urzekła cudowną okładką tej książki. Poza tym, to Filia, a Filia oznacza świetną lekturę!

Opis





"Zabić Sarai" - J.A. Redmerski
Data premiery: 11 kwietnia 2018

Twórczość autorki nie jest mi obca, "Na krawędzi nigdy" i "Na krawędzi zawsze" bardzo mi się podobały, dlatego jestem ciekawa tego tytułu, tym bardziej, że odbiega gatunkiem od poprzedniczek.

Opis




"Słowa w ciemnym błękicie" - Cath Crowley
Data premiery: 11 kwietnia 2018
Niedawno na rynku pojawiła się książka zatytułowana "Graffiti moon" tej autorki, dlatego jestem ciekawa pozostałej jej twórczości!

Opis




"Kane" + "Aideen" - L.A Casey
Data premiery: 13 kwietnia 2018

Zakończenie "Keeli" zostawiło mnie w takim zawieszeniu, że nie mogę nie sięgnąć po "Kane'a"! Muszę wiedzieć, jak rozwinie się historia.

Opis





"Fallen Crest Rodzina" - Tijan
Data premiery: 13 kwietnia 2018

Tijan to autorka, która szturmem podbija polski rynek wydawniczy. Jedni uwielbiają jej twórczość, inni za nią nie przepadają. Ja zaliczam się do pierwszej grupy ;)

Opis




"Przyciąganie" - Elżbieta Rodzeń
Data premiery: 16 kwietnia 2018

Uwielbiam sięgać po tytuły rodzimych autorów, dlatego jest to dla mnie lektura obowiązkowa! I nie oszukujmy się, ta okładka jest przepiękna!

Opis





"Perłowa dama" - Aleksandra Polak
Data premiery: 18 kwietnia 2018

Kontynuacja "Króla kier" już niedługo pojawi się w księgarniach. Nie mogę wam nic powiedzieć o treści, ale jedno jest pewne - okładka zapiera dech w piesiach!

Opis




"Story of Bad Boys" - Mathilde Aloha
Data premiery: 18 kwietnia 2018

Ciężko to przyznać, ale w dużej mierze oceniam książki po okładkach. A ta po prostu do mnie przemówiła!

Opis





"Wieża świtu" - Sarah J. Maas
Data premiery: 18 kwietnia 2018

Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku! "Wieżę świtu" trzeba przeczytać, ponieważ Maas to... po prostu Maas!

Opis





"Nieznośny ciężar tajemnic" - Samantha Young
Data premiery: 18 kwietnia 2018

Samantha Young tworzy pełne ciepła i miłości historie, często obarczone dużą ilością bólu. Nie zamierzam przegapić premiery najnowszego jej dzieła!

Opis





"Piosenki o miłości oraz inne kłamstwa" - Jessica Pennington
Data premiery: 25 kwietnia 2018

Nie mam zbyt dużych wymagać co do tego tytułu, ponieważ nie znam autorki. Mam jednak nadzieję, że będzie to przyjemne young adult.

Opis





"Biały kruk" - J.L. Weil
Data premiery: 26 kwietnia 2018

To propozycja niedawno powstałej odnogi wydawnictwa Kobiecego, która zajmuje się literaturą młodzieżową. Sprawdzę, jak się ma sytuacja z ich tytułami ;)

Opis





Jest jeszcze parę tytułów, które mogłabym tu umieścić, ale i tak jest ich już dużo!

Dajcie znać na co czekacie ;)

2 komentarze:

  1. W tym miesiącu na nic nie czekam, a dzięki temu oszczędzę na maj :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem jedno. JA CHCĘ ZBYT0 WIELE :D Książę, Twoje zdjęcie, Perłowa dama, Wieża świtu, Przyciąganie, Tryjon, Fallen Crest i kurczee chyba jeszcze o czymś zapomniałam :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger