Spotkanie w niePrzeczytane.pl 📚

Dwudziestego trzeciego września miałam przyjemność być gościem w księgarni internetowej niePrzeczytane.pl 😊 Jeśli jesteście ciekawi, co było powodem spotkania oraz jak ono przebiegło to zapraszam do przeczytania mojej krótkiej relacji ;)


Na samym początku chcę podziękować super ekipie, niePrzeczytanych, za zorganizowanie tak świetnego spotkania oraz za zaproszenie do bycia jego częścią. To była czysta przyjemność! 

Głównym celem spotkania było zwiedzenie księgarni, poznanie jej systemu działania oraz ujrzenie całej jej magii na własne oczy. Musicie mi wybaczyć, bowiem towarzyszyły temu takie emocje, że zapomniałam o robieniu zdjęć i jedyne jakimi mogę się pochwalić znajdziecie poniżej. 

No dobra, przyznaję, że powyżej trochę skłamałam. Głównym powodem wizyty była "debata" między uczestnikami, co na stronie można zmienić na lepsze, aby nam wszystkim, czyli książkoholikom, jeszcze lepiej korzystało się ze strony księgarni.

Spotkanie spotkaniem, jednak to co jest w nim najważniejsze, to ludzie. Oprócz świetnie zorganizowanej ekipy miałam możliwość poznać wiele internetowych twórców spośród nas, recenzentów. Booktuberzy oraz blogerzy z najróżniejszych zakątków Polski. Na zdjęciu na początku postu możecie rozpoznać kilka twarzy 😊 Dajcie znać, kogo widzicie nie po raz pierwszy!


Co łączy nas wszystkich i zgromadziło w jednym miejscu? Oczywiście książki! 
Nie mogło ich zabraknąć! Stąd też informacja, że nasze spotkanie miało swoich patronów. Dzięki ich życzliwości każdy uczestnik otrzymał spersonalizowaną listę tytułów specjalnie dla siebie! Wow, coś niesamowitego! Cuda, które otrzymałam możecie zobaczyć na zdjęciu 😄 

Prawie bym zapomniała! A przecież jest o czym wspomnieć!
Na spotkanie zaproszona była również Pani Agata Czykierda-Grabowska, która opowiedziała o self-publishingu oraz swojej najnowszej książce. Ku mojej radości, otrzymaliśmy egzemplarze "Pod skórą" z dedykacją i autografem 😀


Na zakończenie jeszcze raz chciałabym podziękować niePrzeczytane.pl za zaproszenie i wyjście z tak znakomitą inicjatywą! 
Również za otrzymany prezent serdecznie dziękuję wydawnictwom: Czwarta Strona, Zielona Sowa, Marginesy, Literackie, Jaguar, Lucky, Od deski do deski, Wielka Litera oraz Psychoskok.

Trzymam kciuki, iż w przyszłości ponownie uda nam się spotkać w tak zacnym gronie!

6 komentarzy:

  1. Aleee zazdroszczę! Cudownie byłoby się spotkać w takim miejscu z takimi ludźmi! No i książki, cudo :*

    Karolina-comebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Było niesamowicie! Cieszę się, że mogłam poznać tak świetnych ludzi!

      Usuń
  2. Ooo ale fajniee! <3 Zazdroszczę to na pewno było niesamowite przeżycie. *.*
    Pozdrawiam! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/2017/10/udaj-sie-w-niezwyka-miedzywymiarowa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega! Widziałam już tyle relacji ze spotkania! Ogromnie zazdroszczę!
    I jakie fantastyczne prezenty!

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może na następnym spotkaniu się zobaczymy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger