Turbulencja - Whitney G. 📖


Miłość w chmurach, solidna dawka dobrego humoru oraz cięty język?! Mieszanka zdecydowanie tworząca najzabawniejszy romans roku 2017! Pomówmy o "Turbulencji" ;)

Spełnianie marzeń to niełatwe zadanie. Czasami nie wszystko idzie po naszej myśli, a to co oferuje nam życie nie pokrywa się z naszymi oczekiwaniami. Z takim zderzeniem z rzeczywistością mierzy się Gillian, rezerwowa stewardessa. Jej życie toczy się wokół zaprzepaszczonej szansy na wymarzony sukces. Jedynym światełkiem w tunelu staje się dla niej Jake, pilot poznany na jednej z imprez. Jednak polityka firmy zabrania jakichkolwiek kontaktów między członkami ekipy. Co okaże się najważniejsze dla Gillian: kwitnąca miłość, praca czy marzenia?

Jake to mężczyzna z przeszłością, ale i charakterem. To może zabrzmieć niewiarygodnie, ale to najlepszy męski charakter z jakim się do tej pory spotkałam w literaturze. Bystry, przystojny, pewny siebie i na dodatek arogancki z nutą kpiny w głosie. Prześwietna postać. Uwierzcie mi, jego podejście do rozmówców oraz odpowiedzi wykraczają poza znany mi dotychczas poziom bycia wygadanym. Nic więc dziwnego, że to właśnie na sceny z Jake'iem czekałam z niecierpliwością.

Dlaczego wspomniałam o najzabawniejszym romansie zeszłego roku? Ponieważ Whitney G. zaserwowała nam znakomitą powieść wypełnioną po brzegi scenami wywołującymi śmiech i szeroki uśmiech na twarzy. Ale to nie wszystko. Relacja głównych bohaterów to czysta chemia!

"Turbulencja" to tytuł, po który musicie sięgnąć! Posiada wszystko czego można wymagać od świetnej lektury: lekkość czytania, dobry styl, bohaterów z charakterem oraz znakomity humor. Czegóż chcieć więcej? Spędziłam z tym tytułem świetne popołudnie i mogę z czystym sumieniem go polecić :)

PS. Mam nadzieję, że wszystkie książki Whitney G. są utrzymane na tym poziomie. Już nie mogę się doczekać kolejnych dwóch tytułów jej autorstwa, które jakoś w marcu mają swoją premierę. Czuję, że to też będzie sztos!

Dziękuję!

5 komentarzy:

  1. Słyszałam już trochę pozytywnych opinii o tej książce i mam zamiar ją przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam :) Była fajna, chociaż spodziewałam się czegoś więcej :D No i chciałabym w końcu kolejną część<3

    Ewelina, z redgirlbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie sięgnę po nią, nie przepadam za tym gatunkiem ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawi ta książka, kiedyś z pewnością przeczytam :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger