Book Haul - pierwszy kwartał 2017 📚

W tempie ekspresowym zleciał kolejny miesiąc! Już trzeci w 2017 roku. Koniec miesiąca wiąże się z podsumowaniem książkowych zdobyczy! Z uwagi na brak postów w styczniu i lutym chciałabym połączyć trzy book haul'e i umieścić wszystko w tym poście. Serdecznie zapraszam :)



Cóż, przyznam, że teraz gdy zabieram się do podsumowania, dochodzę do wniosku, że to będzie długi i ciężki do złożenia post. Bowiem jest tyle książek oraz mang, które uzupełniły moją biblioteczkę, że aż ciężko zliczyć.

Zacznę od mang. Pewnie dlatego, że one się szybciej skończą. 😅
W lutym na urodziny dostałam trzy różne serie: "Niepamięć panny zmierzchu", "Spice & Wolf" oraz "Książę piekieł". Jako iż okazją były urodziny to moi najbliżsi podarowali mi wszystkie tomy każdej serii, które były obecnie dostępne na rynku. Oprócz tego sama dokupiłam sobie 9 tom "Jak zostałam bóstwem" oraz 13 "Służąca przewodnicząca". Jako dodatek do kultury japońskiej dostałam również dwie książki do nauki języka japońskiego. 😁


Teraz przejdźmy do książek, których będzie od groma.
Na początek cudeńko będące kolejnym prezentem urodzinowym - "Dwór mgieł i furii". Podobnie, jak pierwszy tom, ten też został przepięknie wydany. Zaraz po premierze przeczytałam tom 1, niestety ten tom będzie musiał trochę poczekać na swoją kolej. Idąc za ciosem chcę przedstawić inne cudeńka, mowa tu o trylogii "Królowa Tearlingu" (tom 3 wyszedł na początku kwietnia). W swojej kolekcji posiadam przecudowne wydania w twardych okładkach. Cała trylogia znajduje się na mojej liście książek do przeczytania w najbliższym czasie.


Kolejny stosik! Yey! Ciekawe ile ich jeszcze będzie... Pod numerem drugim odnajdujemy "Zakazane życzenie", "Diabolikę", 'Caraval" oraz "Zły Romeo". O ostatniej książce już pisałam, opinię znajdziecie tutaj, natomiast co do reszty: "Zakazane życzenie" kupiłam ze względu na uwielbienie bajki Aladyn, a pozostałe dwa tytuły przekonały mnie okładkami i opisami, więc pod wpływem chwili znalazły się w moim koszyku. Na zakończenie "Naznaczeni śmiercią" jako początek czegoś nowego od autorki Niezgodnej, will see about that. :)


Number 3! Oto następni przybysze. "Królestwo kanciarzy", czyli pięknie wydana książka, kontynuacja "Szóstki wron", do których próbuję się nadal zabrać. Mam nadzieję, że tą duologię będę mieć możliwość w najbliższym czasie pochłonąć. Do tego stosiku postanowiłam dorzucić trylogię Starbound, która bardzo mi się podobała, pisałam o niej tu. Jako dodatek dorzuciłam "Króla Kruków" oraz "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców". Pierwsza książka to początek tom serii, o której ostatnimi czasy jest głośno na booktubie, a druga została zakupiona z powodu mojego uwielbienia dla świata Nocnych Łowców.


Ostatni (chyba...) stosik składa się z "Co przyniesie wieczność" - ze względu na moją miłość do książek pani Armentrout nie mogłam się powstrzymać przed tym zakupem, "Nic do stracenia" - jestem ciekawa czy autorka da radę podratować sytuację w moich oczach po dość kiepskiej książce "Chłopak, który chciał zacząć od nowa", "O wiele więcej" - again, liczę na pozytywne zaskoczenie.


Teraz to już naprawdę ostatni! "Projekt Królowa" - stwierdziłam, iż nadszedł czas, aby dać polskim autorom się wykazać i zaczęłam od Dominiki Rosik, "Nothing more" - jest dla mnie swoistym powrotem do historii, która pochłonęła mnie bez reszty, niestety słyszałam i czytałam sporo negatywnych opinii o tej części, "Zatrzymaj mnie" i "Nie pozwól mi odejść" - jako uzupełnienie całości pani Glines, "Akuszer bogów" - co prawda pierwszego tomu jeszcze nie przeczytałam, ale wszystko przede mną, "P.S. I like you" - sprawdzenie poziomu autorki oraz "Ostatnie tchnienie" i "Waleczna czarownica" jako zakończenia trylogii.


To by było na tyle. Uff... Wreszcie koniec. :)
Dajcie znać co z wyżej wymienionych pozycji zamierzacie przeczytać lub ostatnio przeczytaliście. Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger