Coś nowego, czyli przerwa od zwyczajnego czytania...

Cześć wszystkim! :)

Dosyć długo na blogu nie pojawił się już żaden post, a jest to spowodowane faktem, że ostatnimi czasy mam swoistą przerwę od czytania książek. Właśnie! Nie bez powodu podkreślam, iż jest to przerwa od czytania książek, ponieważ w tym miesiącu ich miejsce w stu procentach zajęły mangi! Bliska mi osoba wciągnęła mnie w jakże fascynujący świat mang i anime, co skutkuje masowym czytaniem i oglądaniem japońskich dzieł. 





Moja cudowna przyjaciółka na święta sprezentowała mi 6 tomów mojej pierwszej fascynacji "Jak zostałam bóstwem". :) Pierwszy tom kupiłam sama, a dzięki niej zbliżam się do punktu kulminacyjnego, czyli skompletowania wszystkich części wydanych w Polsce. Druga manga, która mnie wciągnęła to "Służąca przewodnicząca" (tak, zdaję sobie sprawę, jak dwuznacznie brzmi ten tytuł). Z tej serii posiadam tomy od 1-8 oraz 12 (prezent od chłopaka). ^.^ Brakuje mi już tylko trzech tomów, aby mieć całą serię.

Oczywiście, na mojej półce nie mogło zabraknąć najlepszego detektywa wszech czasów!
Kupuję wszystko co dotyczy Sherlocka Holmesa, dlatego gdy dowiedziałam się, że pojawi się manga, której będzie głównym bohaterem, to byłam przeszczęśliwa!

Jestem bardzo ciekawa co Wy o tym sądzicie? Czytacie mangi? Jeśli tak to co polecacie? Szukam obecnie nowej fascynacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger