Pościg - Elle Kennedy 📖


Jeśli w przeciągu kilku ostatnich lat śledziłyście rynek książkowy i z uwagą przyglądałyście się nowym tytułom z kategorii new adult, to na pewno nazwisko Kennedy nie jest wam obce. Kanadyjska autorka szturmem podbiła serca polskich czytelniczek swoimi pełnymi emocji, namiętności i pasji książkami. Ja zdecydowanie zaliczam się do jej fanek! Dlatego nie było możliwości, abym pozwoliła premierze "Pościg" przejść bez echa!

Summer to dziewczyna z wyższych sfer, pozornie pochłonięta wyłącznie zakupami i wyglądem. Fitz jest hokeistą, który realizuje swoje marzenia dzięki graniu w drużynie uniwersyteckiej, co zapewnia mu opłacenie upragnionych studiów. To seksowny i ponury facet, którego tatuaże i sposób bycia zupełnie nie pasują do Summer. Jednak obydwoje czują do siebie ogromny pociąg. Wszystko wydaje się iść ku dobremu, jednak kilka nieuważnych słów Fitza sprawia, że urażona Summer odsuwa się od niego, by zacząć flirtować z jego kolegą z drużyny. Jednak obydwoje nie mogą o sobie zapomnieć, zwłaszcza że widzą się codziennie, gdyż zostają współlokatorami. Dzięki temu Fitz poznaje bliżej dziewczynę i radykalnie zmienia o niej zdanie…
"Pościg" to początek nowego cyklu zatytułowanego "Briar U". I choć pozostajemy w świecie serii "Off-Campus", to uwagę skupiamy na zupełnie nowych bohaterach, których mimowolnie kojarzymy z poprzednich książek Kennedy. W przypadku "Pościgu" rolę głównej bohaterki przejęła Summer, młodsza siostra Deana, natomiast męski udział przypadł Fitz'emu.

Elle Kennedy nie zawodzi! Zwyczajowo najwięcej uwagi poświęcam zdecydowanie wątkowi miłosnemu, tutaj natomiast moją uwagę przyciągnęły tematy poruszone przez autorkę przy okazji fabuły. Mamy tu do czynienia z rozwodem, radzeniem sobie z trudnymi zmianami, a nawet zespołem ADHD u osoby dorosłej. Jest to pierwsza książka, w której spotkałam się z podobnym motywem i przyznam szczerze, że dzięki umieszczeniu tego typu tematyki, "Pościg" nabrał głębszego wymiaru i zdecydowanie wychodzi poza ramki typowego new adult. 

Na uwagę zasługuje również niepowtarzalny styl autorki oraz wprowadzony przez nią humor. Zręczna przeplatanka pełnych namiętności scen z tymi wywołującymi na waszej twarzy uśmiech, to nic innego jak przepis na sukces i znakomitą lekturę! Nowe dzieło Kennedy to lekka, przyjemna i wciągająca lektura, która zapełni wam popołudnie w przyjemny sposób. 

Nadszedł też czas, aby podsumować naszych głównych bohaterów. Nie lubicie powielanych schematów? Nudzą was, stają się przewidywalne? A co gdyby wziąć znany już schemat i zwyczajnie obrócić go o sto osiemdziesiąt stopni? Brzmi zachęcająco? Uwierzcie, że tak! W tej historii to Summer przejmuje pałeczkę jako znana i popularna na kampusie studentka, Fitz natomiast jest typem samotnika, zamyka się w pokoju, projektuje gry, ceni sobie ciszę i spokój. I choć pomysł na obrócenie schematu sam w sobie był znakomity, tak bohaterowie nie do końca mnie do siebie przekonali. Nie mogę powiedzieć, że ich nie polubiłam, ba, w dużym stopniu utożsamiam się z Fitzem i jego sposobem bycia, mimo wszystko jednak z dotychczasowych bohaterów Kennedy, ta dwójka wypada najsłabiej. Nie dajcie się jednak zwieźć, ponieważ ani trochę nie odbiera to przyjemności z lektury! Bez dwóch zdań "Pościg" jest książką, którą tej wiosny musicie przeczytać!

Dziękuję!

4 komentarze:

  1. Nie czytałam nic od tej autorki natomiast jestem bardzo ciekawa i z miłą chęcią kiedyś po nią sięgnę. Gdy na nią trafię nie będę się zastanawiać :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://smallbookwoorld.blogspot.com/2019/04/recenzja-ksiazki-perfekcyjny-makijaz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam kiedyś czytać Układ tej autorki, ale jakoś mi nie podpasował. Mimo wszystko, chcą dać jej drugą szansę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przeczytam tę ksiazke, bo czytałam kilka poprzednich tej autorki i dalej ją lubie :)
    Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki serii off campus rozpoczęłam swoją przygodę z new adult.
    Natomiast mam pytanie. Może ty będziesz mogła mi pomóc. Szukam książek w podobnym tonie jak ta seria. Czy znasz może jakieś które mogłabyś polecić? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger