[przedpremierowo] Ostrożnie z miłością - Samantha Young 📖


Samantha Young to definitywnie autorka rozpoznawana w Polsce. Jej dotychczasowe dzieła zapewniły jej rzeszę fanów, którzy z niecierpliwością czekają na nowe tytuły. "Ostrożnie z miłością" to zbliżająca się wielkimi krokami premiera, która wywołała zamieszanie na rynku książkowym, ponieważ wydawnictwo Burda Książki zapewniło czytelnikom nie tylko wrażenia z lektury, lecz także spotkania z autorką na żywo!
Seria przypadkowych zdarzeń doprowadza do spotkania, które Ava i Caleb zapamiętają na zawsze.
Chyba cały wszechświat sprzysiągł się przeciwko Avie.
Powrót z Phoenix do domu w Bostonie okazuje się pełen niespodzianek: pewien arogancki Szkot, Caleb, sprzątnął jej sprzed nosa ostatni bilet w pierwszej klasie, jej lot zostaje odwołany, musi więc wracać okrężną drogą, z przesiadką i noclegiem w Chicago.
Na dodatek spotyka tam niesympatycznego Caleba. Napięcie, które rośnie między bohaterami, doprowadza w końcu do… namiętnej nocy podczas przymusowej przerwy w podróży; nocy, jakiej Ava jeszcze nigdy nie przeżyła.
Oboje traktują to jako jednorazową przygodę, ale za jakiś czas los znów postawi Caleba na drodze Avy…
Decydują się wówczas na związek bez zobowiązań. Caleb przez swoje trudne doświadczenia z przeszłości nie chce się poważniej angażować. Ale Ava wkrótce przekonuje się, że przystojny Szkot wcale nie jest takim okropnym typem, za jakiego go uważała.
Postanawia za wszelką cenę zawalczyć nie tylko o jego ciało, lecz także serce.
Kojarzycie historię o dwójce bohaterów, którzy wpadają na siebie, dochodzą do wniosku, że przyjacielski seks jest czymś w czym są dobrzy i postanawiają utrzymać relację opartą na fizycznej bliskości bez angażowania emocjonalnego? Chyba każdy, kto sięga po romanse, bądź erotykę, już się z tym spotkał. Czy jest więc coś, co ma do zaoferowania Samantha Young, aby uczynić tego rodzaju historię jednak niepowtarzalną?

Jedna z moich ulubionych autorek powoli wyciąga asy z rękawa i wraca w znakomitym stylu. Ava i Caleb to para nietypowa. Na pierwszy rzut oka nie są w swoim typie, po krótkiej rozmowie doskonale wiedzą, że ich charaktery się ze sobą spierają i nie ma tu mowy o przyjaźni, ani żadnych ciepłych uczuciach. Jednak nieznana siła sprawia, że wybuchające między nimi pożądanie jest zupełnie niezależne od wszystkich czynników. Czy można sypiać z kimś kogo się nie lubi? Czy taka osoba może stać się obiektem uczuć?

Young tym razem zaoferowała nam historię dwójki ludzi, których wszechświat w każdej możliwej sytuacji stawia na swojej drodze. Choćby bardzo chcieli, nie mają możliwości się unikać. Ten zamysł bardzo przypadł mi do gustu, siła wyższa, bądź złośliwość losu stanowią tutaj znakomite tło dla historii Avy i Caleba. Całość zwyczajowo przybrana jest w znakomity styl, dzięki któremu "Ostrożnie z miłością" czyta się płynnie, szybko i z zaciekawieniem.

Co mnie bardzo zaskoczyło, Caleb jest pierwszą męską postacią z jaką miałam styczność, i której w pewnym momencie nie życzyłam dobrze. Zastanawiałam się czy jest możliwe, aby w książce nie pojawił się happy end. I co dziwniejsze, bardzo na to liczyłam.

Nie jest dla mnie zaskoczeniem, że Samantha Young doprowadziła mnie do łez. Nie był to pierwszy raz. W przypadku tej książki bardzo utożsamiłam i zżyłam się z główną bohaterką, dlatego wszystko co ją spotykało bardzo mocno na mnie działało.

"Ostrożnie z miłością" nie uznam za swoją ulubioną książkę Young, to miano niezmiennie pozostaje przy "Żyj szybko, kochaj głęboko". Mimo tego najnowsze dzieło autorki to czterysta stron elektryzującej, wciągającej i seksownej opowieści! Jest to znakomita propozycja dla fanów Young, jak i osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z jej twórczością. Ava pokaże wam, jak walczyć o siebie, a Caleb, jak nie przejmować się opinią osób, które nie znaczą nic w naszym życiu! Polecam serdecznie :)

Pamiętajcie, że Samanthę Young możecie spotkać w Krakowie na Targach Książki oraz w Warszawie w Empiku w Arkadii! Nie możecie przepuścić takiej okazji!

Premiera 31 października!

Dziękuję!


5 komentarzy:

  1. Właśnie ostatnio myślałam o tej książce. Ale z tego co widzę, to nie jest pozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad lekturą tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj dodałam recenzję na jej temat. :D Była fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kiedyś przeczytać książkę tej autorki i chyba zacznę tak jak polecasz od "Żyj szybko, kochaj głęboko"
    Pozdrawiam <3
    https://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger