Book Haul grudniowy 📚

Witam Was w 2017 roku! 😃
Wszystkim bookoholikom chcę życzyć zaczytanego, szczęśliwego nowego roku! Oby wasze postanowienia się spełniały, a półki wypełniały się nowymi nabytkami :)

Nadszedł czas, aby podsumować ostatni miesiąc już ubiegłego roku. Oto podsumowanie jakie tytuły wzbogaciły moją biblioteczkę w grudniu! Zapraszam 😊

Ostatni miesiąc był dla mnie obfity nie tylko w książki, ale także w mangi, o których niedawno pisałam. 



W ciągu jednego miesiąca przybyła do mnie prawie cała seria autorstwa Abbi Glines! *.* Jestem wręcz przeszczęśliwa z tego powodu! Oprócz tego z otwartymi ramionami powitałam trylogię Dimily, "Uwikłanych" z perspektywy Hudsona, "Znajdź mnie" tej samej autorki oraz "Skazanie" i "Hard Beat". Przyznam, że pod kątem ilości jest to chyba najobfitszy miesiąc, jak do tej pory! Zapewne wpływ na to miały okoliczności :)


Podsumowując moje zyski mogę dodać do nich 6 tomów mangi "Jak zostałam bóstwem" (uściski dla mojej BFF) oraz aż 12 tomów "Służąca przewodnicząca"! Wow! To naprawdę niezły wynik. Niewątpliwie będzie co czytać w 2017! :)

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń oraz wytrwałości w postanowieniach noworocznych! I do następnego postu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger