Urodzinowe podziękowania i konkurs! 🍰

Moi drodzy!

Dzisiaj mija równy rok odkąd założyłam tego bloga. To niewiarygodne, jak szybko ten czas zleciał. Ciężko mi w to uwierzyć.

Przez ten jeden rok los postawił na mojej drodze wiele świetnych osób. To na pewno jest największa zaleta założenia bloga - stałam się częścią niesamowitej społeczności ludzi, którzy tak, jak ja uwielbiają czytać oraz tych, którzy uwielbiają pisać. Jestem niezwykle szczęśliwa mogąc podziękować każdemu, kto obserwuje mojego bloga, śledzi i czyta moje recenzje lub po prostu rozmawia ze mną na błahe tematy, związane z książkami lub czymkolwiek innym.

Chcę wam bardzo podziękować za miniony rok i mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną :)

A teraz przejdźmy do świętowania! :)


KONKURS

Z wyżej opisanej okazji postanowiłam zorganizować konkurs! Pierwszy na tym blogu :) 
Wraz z autorką, Magdaleną Pioruńską, wrzuciłyśmy coś od siebie do puli. Dlatego mam przyjemność ogłosić konkurs, w którym do wygrania jest książka "Twierdza Kimerydu" oraz grafiki Anny Niemczak ! Zainteresowani? Mam nadzieję ;)

Co zrobić by wziąć udział w konkursie?

* Bądź moim obserwatorem! Dodaj w komentarzu swój nick lub nazwę, pod którą obserwujesz.
* Udostępnij powyższą grafikę na swoim blogu lub instagramie i napisz w komentarzu, gdzie ją zamieszczasz.
* Jednym zdaniem odpowiedz na pytanie: Co najbardziej lubisz w urodzinach?
  Bądźcie kreatywni :)

Wybrana przeze mnie i Magdalenę odpowiedź wygrywa przedstawiony zestaw :)

EDIT
Wygranej gratuluję natuska2000! Proszę o kontakt na maila lub na instagramie :)
Dziękuję za wzięcie udziału, wszystkie odpowiedzi były ciekawe i życzę wszystkim udanych nadchodzących urodzin!

Serdecznie zapraszam do udziału i życzę powodzenia! 

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj naj najlepszego dla Ciebie i bloga!!!

    Najpiękniejsza chwila w dniu urodzin to ta, w której twarz jubilata rozpromienia się radością, której przyczyną jesem ja, życzenia oraz prezent przeze mnie podarowany - ten ulotny moment lubię najbardziej!
    Obserwuję jako Sylwia Waligóra
    Udostępniłam post https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=350687508714077&id=100013184914101

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog obserwuje jako Lilly Rodriguez ,a instagrama jako librosdeluna. Umieściłam ją na instagramie. Najbardziej w urodzinach lubię prezenty i spędzanie czasu z najbliższymi (moja mama prawie cały czas pracuje ,albo odpoczywa po pracy ,więc ma mało czasu dla mnie ,dlatego choć w urodziny znajduje dla mnie trochę czasu). 😸

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy jest moment zaskoczenia, że mnóstwo życzeń dostaję, że komuś na mnie zależy i pamiętał o mnie w tym dniu <3
    Bloga obserwuję jako Julia Anka Szostak
    Udostępniłam post konkursowy na FB - https://www.facebook.com/juliaanka.szostak/posts/365973557170851?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje kochana i życzę kolejnych urodzin!
    Bloga obserwuje jako mieszkajaca.miedzy.literami, a grafikę udostępniłam na instagramie pod tą samą nazwą ;)
    Rzeczą, która jest dla mnie najwspanialsza w moich urodzinach to czas, który mogę w całości spędzić z rodziną oraz z osobami, którym na mnie zależy <3 Natomiast jeśli chodzi o urodziny czyjeś to uwielbiam dawanie prezentów, koniecznie niespodzianek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kochana! Życzę wielu wielu lat na blogu 😊 Oczywiście obserwuję go pod nazwą natuska2000. Zdjęcie udostępniam na instagramie pod nazwą @zagubiona_w_ksiazkach 😘
    Co najbardziej lubię w urodzinach? Świetne pytanie, za 16 dni sama będę je obchodziła (siedemnaste), więc to pytanie jest idealnie w porę 😁 Najbardziej lubię czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi. To dzięki nim ten dzień jest wyjątkowy i zapamiętany na długo. Poza tym uwielbiam niespodzianki - pod każdą postacią: impreza niespodzianka, śmieszny prezent czy typu "to ty masz dzisiaj urodziny?" 😂 Nieźle się można czasami pośmiać i spędzić czas z najważniejszymi dla nas osobami. Urodziny, urodziny... w takim razie nie pogardzę również jakąś nowością do mojej biblioteczki 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger