Moondrive Book Tag 📚

Dobry wieczór wszystkim!
Tym razem przygotowałam dla Was coś trochę innego. Mowa tu o Moondrive Book Tag, do którego nominowała mnie Ola z bloga Ojakksiążki za co bardzo dziękuję :) Bez zbędnego przedłużania zaczynamy!






1. Fangirl


Bohaterka Fangirl, jak nietrudno się domyślić, jest zakochana w książkach. Jej numerem jeden jest seria opowieści o Simonie Snow - nastoletnim czarodzieju. Jest jego wielką fanką. Tworzy nawet własne fanfiction. A Ty? Utożsamiasz się z jakimś książkowym fandomem?

Wbrew pozorom, pomimo tak wielu lubianych przeze mnie książek, nie utożsamiam się w wieloma fandomami. Jeden z nielicznych to na pewno Shadowhunters. jednak prawie całe moje serce należy do twórczości Maas, więc pod jej fandomem podpisuję się obiema dłońmi!




2. Eleonora&Park

Miłość tej dwójki na pewno nie należy do tych "od pierwszego wejrzenia". Początkowo Park nie myślał o dziewczynie najlepiej - dziwnie ubrana, pulchna z burzą rudych włosów. Stopniowo zaczęli się jednak do siebie przekonywać.
Z książkami jest podobnie. Jaka powieść na pierwszy rzut oka nie robi pozytywnego wrażenia, ale jej wnętrze się zaskoczyło?

Jak nic jest to pytanie z serii trudnych, ale spróbujmy. Książka, która na pierwszy rzut oka nie zrobiła na mnie jakiegokolwiek wrażenia to "Ogród małych kroków". Okładka w żaden sposób do mnie nie przemawiała, jednak postanowiłam dać jej szansę. I dobrze! Bo okazała się być powieścią pełną ciepła.


3. 7 razy dziś

Główna bohaterka przeżywa jeden dzień aż siedem razy. Czy jest jakiś książkowy świat, do którego mógłbyś często wracać? Nawet aż siedem razy?

Zdecydowanie tak! 7 razy wydaje się być nawet za mało! Z największą przyjemnością będę powracać do postaci oraz świata przedstawionych w trylogii Dworów autorstwa Maas. Wykreowany przez nią świat, stworzona historia oraz te prześwietne postacie to po prostu życie!






4. Początek wszystkiego

Książka, która zapoczątkowała twoją miłość do czytania.

Grrr... Bardzo nie lubię tego pytania ze względu jako, iż bardzo nie lubię na nie odpowiadać. Ale mus to mus. Taką książką jest "Zmierzch". Tak, tak... To właśnie przez ten wielu osobom znany tytuł moja przygoda się zaczęła. Na szczęście, ewoluowała na wiele gatunków :)







5. Mroczne umysły

Ruby, główna bohaterka serii, potrafiła wedrzeć się do czyjegoś umysłu, poznać myśli, wspomnienia i plany danej osoby. W przypadku jakiej książki, podobnie jak Pomarańczowi, czyli dzieci o zdolnościach takich jak postać, udało ci się wkraść do głowy autora i przewidzieć prawie wszystkie wydarzenia.

Niestety, to jest coś czego nie znoszę, ponieważ uwielbiam być zaskakiwana, a możliwość przewidzenia tego, co się wydarzy w książce bardzo mnie rozczarowuje. W ten sposób "Ponad wszystko" (tu znajdziesz recenzję) bardzo mnie zniechęciła.





6. Czerwona królowa

O tej książce można znaleźć wiele różnorodnych opinii. Jedni ją uwielbiają, inni nienawidzą. Wszyscy są jednak zgodni co do jednego - jej okładka jest jedną z najpiękniejszych. Jaka jest twoja ulubiona okładka?

To pytanie zdecydowania należy do kategorii moich ulubionych! I jednocześnie jest bardzo trudne. Jest tyle pięknych okładek ! Aż żal wybrać tylko jedną. Mimo to mój wybór pada na... "A Court of wings and ruin"! Ta okładka jest przecudowna! *.*






7. Pretty Little Liars

Historię kłamczuchy poznajemy aż przez 14 tomów. To całkiem sporo, ale mimo to, jest uwielbiana i czytana przez wiele nastolatek. Jaka jest najdłuższa seria, jaką miałeś okazję przeczytać?

Jest nią powyżej wspomniana seria Pretty Little Liars. I choć w obrębie dziesiątego tomu powoli traciłam chęć do ciągnięcia tego tasiemca, to mimo wszystko wytrzymałam do końca.







8. Fobos

Akcja książki ma miejsce na Marsie. Motyw kosmosu staje się coraz popularniejszy w literaturze. Jaka jest twoja ulubiona książka, w której bohaterowie przeżywają swoje przygody poza kulą ziemską?

Zdecydowanie "W ramionach gwiazd", jednak nie jestem pewna czy nie zostanie ona przebita przez "Illuminae", które dopiero przede mną.







9. Colleen Hoover

Bardzo często widzę, że ktoś wymienia tą panią jako swoją ulubioną autorkę powieści romantycznych. Jaki jest twój ulubiony pisarz/pisarka?

Z każdego gatunku mogłabym wskazać taką osobę. W tym przypadku ograniczę się do wspomnianych powieści romantycznych, a moja ulubiona ich autorka to bezsprzecznie Mia Sheridan. Jej książki są niesamowite, prostymi słowami opowiedziane historie łamiące serce.






10. Wybrani

Główna bohaterka uczęszcza do Akademii Cimmeria. To elitarna szkoła z internatem, która skrywa różne tajemnice. Do jakiej książkowej szkoły chciałabyś trafić?

Hmmm... nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Jednak gdybym miała dokonać jakiegoś wyboru to z chciałabym trafić do Akademii Nocnych Łowców! 








W ten oto sposób dotarliśmy do końca tagu. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi wam przypadły do gustu :) Na koniec nominacje!

Do wykonania tagu nominuję:
- Camille (camilleshade)
- Gosię (Czytelniczkaa97)

6 komentarzy:

  1. Świetny tag :D Na kilka pytań odpowiedziałabym identycznie, szczególnie tych z Sarah J Maas... już stęskniłam się za Dworem Nocy :D Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia go u siebie :) Cieszę się, że podzielamy miłość do Maas, "Dwory" są świetne *.*

      Usuń
  2. Jaki ciekawy tag :D Pierwszy raz się z nim spotykam :D Zgodzę się z tym, że ACOWAR jest cudowna *.*

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam o jego istnieniu do czasu, aż zostałam do niego nominowana :)
      Jeśli masz chęć to zapraszam do wykonania!
      ACOWAR to po prostu życie *.*

      Usuń
  3. Co do ,,7 razy dziś'' to kupiłam tę książkę jakoś 4 miesiące temu i do dziś jej nie ruszyłam. Te malutkie literki zniechęcają do czytania i co przebrnę przez pierwszą stronę to dalej nie daję rady :C Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ten tytuł! W któreś wakcje wypożyczyłam go z biblioteki, przyznam, że wcale nie czytało się go łatwo, ani szybko, jednk podobało mi się jego przesłanie :) Może kiedyś się przełamiesz i przeczytasz. Powodzenia!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger