Czytelnicze podsumowanie lipca 📚


Dzień dobry :)

Jak upływają wam wakacje? Dużo czytacie? Ja prawie całe dnie spędzam z książką w dłoni, co bardzo mnie cieszy!
Lipiec to dla mnie miesiąc rekordu, chyba życiowego! W minionym miesiącu udało mi się przeczytać aż 17 tytułów! Że co?! Nawet teraz, pisząc to, nadal nie mogę w to uwierzyć. Ale przyznaję, jestem z siebie dumna :)
Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam na krótkie podsumowanie miesiąca oraz wstępne plany na sierpień :)



Przed wami całkiem długa lista przeczytanych tytułów:
1. Światło, które utraciliśmy // Jill Santopolo
2. Więzy // Sierra Cartwright
3. Friendzone // Sandra Nowaczyk
4. Blisko ciebie // Kasie West
5. Pan. Sekretne dziedzictwo króla elfów // Sandra Regnier
6. Wróć za mną // Meredith A. Walters
7. Making faces // Amy Harmon
8. Sny Morfeusza // K.N. Haner
9. Koszmar Morfeusza // K.N. Haner
10. Przebudzenie Morfeusza // K.N. Haner
11. Buntowniczka z pustyni // Alwyn Hamilton
12. Oczy wilka // Alicja Sinicka
13. Czas żniw // Samantha Shannon
14. MMA Fighter. Walka // Vi Keeland
15. Konkurs na żonę // Beata Majewska
16. Bez uczuć // Mia Sheridan
17. Fałszywy pocałunek // Mary E. Pearson

Łączna ilość przeczytanych stron:
około 6319
   średnio dziennie - 204 strony

Najlepsza książka miesiąca

Niezwykle ciężko jest dokonać wyboru spośród tylu naprawdę świetnych książek, na dodatek będących tak szerokim wachlarzem gatunków, jednak wybór bez dwóch zdań powinien paść na "Czs żniw". Jest to zdecydowanie książka, która dostała ode mnie najwyższą ocenę oraz okazała się być najbardziej wciągającą i rozbudowaną lekturą.

Czytelnicze plany na sierpień

Nie wydaje mi się, że sierpień będzie dla mnie równie przełomowym miesiącem co lipiec. Mimo wszystko celem, do którego będę dążyć jest przeczytanie 10 książek. Mam jednak cichą nadzieję, że będzie ich i tak więcej.
Przejdźmy do konkretów, czyli tytułów, po które planuję sięgnąć. Na pewno będą to: "Dance, sing, love. Miłosny układ", "Down shitf", "Zaklinacz ognia" oraz "Milion odsłon Tash".


Jestem ciekawa, jak przedstawia się wasz bilans :) Dajcie znać w komentarzach!

22 komentarze:

  1. Tyle osób "Czas żniw" lubi, a ja ani nie czuje się zainteresowana, ani nie jestem przekonana do tego jakoś szczególnie... Ale to pewnie dlatego, że niekoniecznie chętnie sięgam po młodzieżówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie każda książka każdemu się spodoba :) Najwidoczniej "Czas żniw" nie jest dla Ciebie :)

      Usuń
  2. Faktycznie zaszalałaś :D Genialny wynik! "Fałszywy pocałunek" oraz "Blisko ciebie" też udało mi się przeczytać w lipcu, a "Bez uczuć" oraz "Buntowniczkę z pustyni" mam w najbliższych planach :)
    U mnie w lipcu 10 książek z czego jestem bardzo zadowolona :D Też ciężko mi było wybrać najlepszą książkę, ale ostatecznie postawiłam na "Imperium burz" Maas :)
    Powodzenia w sierpniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło :D
      Twój wynik też jest świetny! Jak Ci się podobał "Fałszywy pocałunek" oraz "Blisko ciebie" ?
      Ja w Maas skończyłam na "Dziedzictwie ognia", ale przed premierą nowej części zamierzam nadrobić zaległości :)

      Usuń
  3. Wow, świetny wynik, gratuluję :D Ja też praktycznie cały lipiec z książką w ręku i też udało mi się pobić swój rekord,bo 15 przeczytanych :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Znakomity wynik! Gdyby można było tyle czasu poświęcać na czytanie w roku szkolnym i akademickim, to życie byłoby piękne :)

      Usuń
  4. Ale wspaniały wynik, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow gratuluję tak pięknego wyniku. Sama z twojej listy przeczytałam Czas Zniw oraz Buntowniczkę z pustyni.

    Pozdrawiam!
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      I jak te dwa tytuły Ci się podobały? :3

      Usuń
  6. Łaał! Gratuluje wyniku! Większosc z tego juz dawno temu przeczytalam i warot bylo :)
    Oby sierpien byl tez taki zaczytany :)

    Podrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Udało się :)
      Też uważam, że były to lektury warte poświęconego czasu :)
      Dziękuję i życzę Tobie tego samego!

      Usuń
  7. Świetny wynik :) Ja ukończyłam lipiec z 9 książkami :D
    Z Twojej listy przeczytałam "Friendzone", ale jak dla mnie było słabe.
    Aktualnie czytam "Dance. Sing. Love. Miłosny układ" ;) Mam nadzieję, że nie będzie tak źle :D

    Zaczytanego sierpnia życzę :D

    kochajacaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      "Friendzone" nie stanowiło żadnego świetnego debiutu, jednak było całkiem przyjemne, jak dla mnie.
      Miłej lektury :)

      Usuń
  8. O mateczko, to się nazywa imponujący wynik! :)
    Mam nadzieję, że kiedykolwiek w życiu uda mi się choćby do niego zbliżyć - moja miesięczna średnia to około 7 książek. :D
    Gratuluję i pozdrawiam! :)
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest książka “Moja Lady Jane”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama jestem w szoku :)
      Trzymam za Ciebie kciuki! Kiedyś na pewno ten wynik przebijesz :)

      Usuń
  9. Sporo tych książek przeczytałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w lipcu przeczytałam 7 książek i na chwilę obecną jest to mój rekord przeczytanych pozycji książkowych, ale staram się wzbijać do góry i za cel postawiłam sobie 9-10 książek na sierpień. Ciekawy post ^^
    Zapraszam ^^
    http://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wynik! Ale świetnie, że stawiasz sobie cele, do których dążysz :)

      Usuń
  11. Gratuluję! Wynik świetny!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Książkowa Pasja , Blogger